HET WAAIT!!!!

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #25 April 15, 2007, 01:46:16
edit2Rapporteer  
Gevaren heb ik niet maar wel lekker wezen kiten op Kijkduin. Weinig last van andere vliegers mhuhahahaha.......zeg maar gerust geen. Enige vlieger die in de lucht was was een hele kleine delta die waarschijnlijk prakties voor indoor gebruik geschikt was. Het zag er uit alsof de vlieger in theorie een 360 kon maken als hij maar hard genoeg zou rennen. Ikzelf heb heerlijk gevlogen en werd uitstekend over het strand gesleurd! Smiley Hoeray missie geslaagd.
'n maat van me heb ik het meerdere malen zien doen met 'n 16m!('n kite 360)
ik ben er zelf niet zo van(ik hou niet zo van al dat geren!!!
Azrael
Gast
Antwoord #26 April 15, 2007, 02:06:30
edit2Rapporteer  
'k Had zelf een 8.5m2 C-quad bij me vandaag. Fris en nieuw gekocht Smiley
Vloog volgens verwachting als een zonnetje in prakties windstil. Windkracht 1 met vlagen van 2 echt maximaal stond en vandaag. Gigantisch ding is het wel. Zo'n 6.2 meter lang en hoger in het midden dan ik zelf ben. Hele rare ervaring om daarmee zo goed te kunnen vliegeren. Achteruit, links naar rechts (raar gezicht is dat) , om zijn as ging allemaal perfect en nog power ook. Rare ervaring voor zo'n grote kite want ik had wat meer traagheid verwacht.
Lex

Antwoord #27 April 15, 2007, 03:00:59
edit2Rapporteer  

Citaat
'n maat van me heb ik het meerdere malen zien doen met 'n 16m!('n kite 360)
ik ben er zelf niet zo van(ik hou niet zo van al dat geren!!!
Citaat

Ja ik doe dat ook welis met mijn broertjes 6meter blacktip, die vliegt echt bijna altijd dat ding .
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.