Alferink
|
Zou het doorzetten voor een potentiele avondsessie ?? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
fok wrm is niemand op hvh of een ander strand...waait nu al 8.6m/s!
|
|
|
Alferink
|
Hij kakt alweer in, 7.3 nu Was serieus bijna in de auto gesprongen
|
|
|
JorritPi
|
Wind zakt al weer af! Voor morgen staat er een krachtje 5 op de agenda in het noorden.
Gaat er toevallig iemand naar het noorden vanaf het zuiden?
|
|
|
Morres
|
vandaag waaide het ook wel hier in het noorden,maar het is NO, weinig spots waar je dan goed kan, bovendien had ik toch les
|
|
|
wazzaah
|
toch 18knoopjes rond 6uur, had helaas mn spul niet klaar liggen
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Van weekend miss sterke zee wind omdat land erg warm is en water erg koud:D
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
HAHAHAHAHAHA!!!!! IK HEB LEKKER OP ENKIE GEVAREN!!!!! ik weeg 95kg heb 'n 132x38,5 caution redline en 'n raven 2 16m en ik kon gewoon hoogte lopen vandaag en springen!!!!(ca. 2m hoog) RARA hoe kan dat met 9/10knopen???
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik wist gewoon dat er iemand gevaren moest hebben... gij gelukkige.....
|
|
|
kitestertje
|
HAHAHAHAHAHA!!!!! IK HEB LEKKER OP ENKIE GEVAREN!!!!! ik weeg 95kg heb 'n 132x38,5 caution redline en 'n raven 2 16m en ik kon gewoon hoogte lopen vandaag en springen!!!!(ca. 2m hoog) RARA hoe kan dat met 9/10knopen???
met 54 m lijnen
|
|
|
Vlaardingen
|
Zal allemaal wel, maar voorlopig word ik aardig depri, vooruitzichten zijn helemaal but. Spullen liggen klaar en nieuwe zeven meter kan ik wel op zolder gooien. Denk toch dat we een offer moeten brengen aan de Zephyros.
Hey Marcel, jij hebt toch iets van 14 kites liggen? Dusse zaterdag ritueel verbranden op de Slufter?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
met 54 m lijnen scherp! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zal allemaal wel, maar voorlopig word ik aardig depri, vooruitzichten zijn helemaal but. Spullen liggen klaar en nieuwe zeven meter kan ik wel op zolder gooien. Denk toch dat we een offer moeten brengen aan de Zephyros.
Hey Marcel, jij hebt toch iets van 14 kites liggen? Dusse zaterdag ritueel verbranden op de Slufter?
Duurt me ook allemaal wat te lang idd. en heb ook een 7 die ik is in flink gepowerde condities wil uitproberen. Tis echt K*t momenteel... Maar ja wind voor de 7m2 is allemaal wel erg veel gevraagd geloof ik...
|
|
|
VincentC
|
Duurt me ook allemaal wat te lang idd. en heb ook een 7 die ik is in flink gepowerde condities wil uitproberen. Tis echt K*t momenteel... Maar ja wind voor de 7m2 is allemaal wel erg veel gevraagd geloof ik... Valt wel mee, varen met een 7 kan al in 16 knoop, zolang je maar op snelheid kunt varen
|
|
|
Merc
Gast
|
Vrijdag de 13!! Mischien maar goed dat het NIET waait
|
|
|
|
Merc
Gast
|
ohw?? Met een contra 23m ?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik heb vandaag weer heerlijk gevaren!!! ik zeg alleen niet waar! maar het was in nederland!
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik heb vandaag weer heerlijk gevaren!!! ik zeg alleen niet waar! maar het was in nederland! In je dromen, wakker worden !!!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
ik heb vandaag weer heerlijk gevaren!!! ik zeg alleen niet waar! maar het was in nederland! In je dromen, wakker worden !!!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Mirns waaide het, 14 knoopjes hoorde ik
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik heb vandaag weer heerlijk gevaren!!! ik zeg alleen niet waar! maar het was in nederland! In je dromen, wakker worden !!!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) hahahahahahaha nee hoor!!! ik was wakker!
|
|
|
Idefixe
|
Zeker drie setjes lijnen aan elkaar geknoopt (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mirns waaide het, 14 knoopjes hoorde ik Top man , gingen ze helemaal los ?????
|
|
|
Azrael
Gast
|
Gevaren heb ik niet maar wel lekker wezen kiten op Kijkduin. Weinig last van andere vliegers mhuhahahaha.......zeg maar gerust geen. Enige vlieger die in de lucht was was een hele kleine delta die waarschijnlijk prakties voor indoor gebruik geschikt was. Het zag er uit alsof de vlieger in theorie een 360 kon maken als hij maar hard genoeg zou rennen. Ikzelf heb heerlijk gevlogen en werd uitstekend over het strand gesleurd! Hoeray missie geslaagd.
|
|
|