1 lesje is genoeg. Dan leer je zoals je zelf zegt optuigen,herstarten, voorangsregels, invloed van het weer. e.d, wat ze de volgende lessen doen kan jezelf ook oefenen.
Maaarrrrr er ik ga denk ik lessen bij Beachbreak.
En daar staat bij Cursussen :
Speciaal voor de basis cursus geldt dat het programma zeer specifiek wordt afgestemd op de cursist. Wij hebben gemerkt dat de nivo's zeer verschillend kunnen zijn door de sportieve historie van de kursist. Sommigen hebben reeds jaren lang op zee gewindsurfed, sommigen hebben wakeboard, snowboard , zeil - of vliegerervaring, anderen hebben hun hele leven alleen gebiljart of gedart.
Onze instukteurs zijn gewend om te differentiëren en met verschillende nivo's om te gaan. Ons doel is om elke beginner zo snel en zo veilig mogelijk het water op te krijgen.
Op dit nivo wordt er lesgegeven in de theorie en de praktijk van kitesurfen. Opbouwen van de kite, windrichting en windkracht, stroom en golven. Oefenen en kontroleren van de 4 lijns kites. Powerzones verkennen, "bodydragging" en afhankelijk van de omstandigheden en het nivo, met een boardje het water op.
Zouden ze me dan echt al op het water laten als ze zien dat op het land al kan ?