Hallo gegroet allen, ik zal me even voorstellen >Rev. Jeff. 24 yrz. The Hague (University)(IBMS) (lees. engelse vertaling haagse hoge school)
Zodra het weer het een beetje toelaat is het eindelijk zover dan neem ik les!!!
(wendy_kitesmiley)JOEHOEEEEEEEEEEEEEE!!!
dit wil ik al 2 zomers lang doen maar wegens andere prioriteiten helaas nog niet aan bod gekomen.
(ondertussen wel flink gespeeld met mn strandvliegertje
(3.5m2 4 lijns ) en mij vergapen aan de 4 maal zo grote trekzakken waar jullie dan mee spelen en allerlei acrobatische manouvres uitvoeren .
fkknnn dope!!
Nou heb ik me al aardig ingelezen maar resten mij nog genoeg vragen en die wou ik jullie even voorleggen.
misschien niet allemaal even logisch of in aanvaardbare volgorde. so what...sue me
Wat is het verschil tussen een heuptrapeze en een waist. behalve dan waar je ze plaatst. het is me opgevallen dat iedereen een waist gebruikt? waarom is dit. een zit lijkt mij toch juist comfortabler?
wat is een sinuscurve?
wat is een loop? ( ja een soort sprong? ) doe ik ook met mn kite geloof ik . vlieger naar rechts sturen. mijzelf naar links racen. en whoeiiiiiii
??
ben ik nou echt rond de 800 pleuries kwijt voor een complete TWEEDEHANDSE bowkite set???( kite,trapeze,bar,board,wetsuit???) COTDAMNED!!
goedkoper dan 400 euro heb ik niks gevonden. en dit is dan een kit met reparatie??? maakt dit wat uit? behalve dat de waarde minder is ( in de zin van vaareigenschappen, of weet ik veel er bij komt kijken bij een gerepareerde kite ( i dont know i,m just a novice) maar in feite als het proffesioneel gerepareerd is zoals ze dikwijls adverteren dan zal het wel ok zijn toch??? ( mits dit ook daadwerkelijk het geval is)
en raden jullie me aan om met 1 kite te beginnen ( een 12 of 13 ) of een wat groter bereik en gelijk 2 kites 9 en 12 ofzo.
ik zag laatst een adv. slingshot turbodiesels. voor 700 pleuries ofzo.
oh ja er is een dude op marktplaats. svenlyube ofzo. en die geeft les. voor aanzienlijk minder centjes dan de grotere scholen. maakt dit nou echt uit waar ik ga lessen?
en heb je echt niet genoeg aan 1 les? ik heb ervaring met kiten ( de kleine variant weliswaar) snowboarden,skateboarden. ik hoopdat dit mij enige voorsprong geeft???
en waarom word er een groter board aangeraden om mee te beginnen ( ik weet ff de aangeraden afmetingen niet meer uit mn hoofd, vergeef me het is laat )maar wat is het voordeel van een groter board ten opzichte van een smallere voor een beginner?
oh ja eh wat is planeren??
ik denk dan echt aan iets uit de keuken. maarjah.
op het moment schiet me niks meer te binnen , maar dan merken jullie het wel
in the meanwhile thank you for your time and reactionss.
sorry foor de lap text jongens
ik had nou eenmaal een hoop vragen
!
PEAZEEEE
Rev.Jeff