Beginnen met kitesurfen.

08waroo

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #50 Februari 18, 2008, 20:21:54
edit2Rapporteer  
Ik heb een ongelovelijk koopje gevonden!
Het betreft een Slingshot Fuel 13m2 uit het jaar 2005.
Het is een complete kite met 5de lijn en goede depower.
Ik heb de adverteerder gesproken, kwam een leuk gesprekje uit en vertelde me dat ik de trapeze er ook wel bij mocht HEBBEN. Volgens hem is het in zeer goede staat en wil best op het strand afspreken om te laten zien dat alles het goed doet en in zeer goede staat is.

Dus:
Slingshot Fuel 13m2 - 2005 -  compleet met bar en 5de lijn incl trapeze.
Enige wat ik nog bij moet kopen is een pak en een board!!!!

Prijs: 275 euro

Ik wens een snelle reactie!!


is veel te duur voor een kite uit 2005 gewoon met een Waroo of andere bow kite beginen

groetjes richard
08waroo

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #51 Februari 18, 2008, 20:26:07
edit2Rapporteer  
Is die fuel dus ook slecht?

Ik begin er maar steeds minder van te begrijpen eigenlijk.

Ik heb em ook gebeld en hij had em nog.
Maar wat is er zo slecht aan de 2005 fuel? ( > google'd ook even zelf)

EDIT:
Ik lees hier weer een review dat hij niet slecht is.
http://www.ikiteboarding.com/kiteboarding/articles/review-2005-slingshot-fuel.aspx

 Huh


hij is niet slecht maar niet geschikt voor een beginner i.v.m. de slechte depower
08waroo

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #52 Februari 18, 2008, 20:33:12
edit2Rapporteer  
Huh huh huh....??????

Bowkite heeft trouwens toch 100% depowerrrrrrrrrr????????!!!!!!!
Dat hebben ze me vertelt hoor!!!
 Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue

Succes gast!!


ja een bowkite heeft een  heleboel depower niet helemaal 100%........bestaat niet
ben zelf ook beginner heb ook 2 bows, waroos lekker veilig en als je een 2006 of 2007 model zoekt ook wel aardig goedkoop te krijgen

dus koop die \fuel nou niet koop een bow!!!!!!




gewoenpascal

Berichten: 1
Antwoord #53 Augustus 25, 2008, 16:36:53
edit2Rapporteer  
hoi ik hoop dat je al je kite lessen en spullen nu al hebt
had gelezen dat je lessen ging nemen
ik heb zelf ook deze fout gemaakt om kite spullen aan te schaffen zonder te lessen
vandaar dat ik ff reageer
ik kon een hele set kopen voor een spot prijs ook een slingshot fuel 17m en een 12m gaastra
heb die dus aangeschaft en aangezien ik al veel vlieger ervaring had dacht ik van het lukt wel
maar het lukte ook wel met 10 meter zandhappen en 6 meter hoog in de bomen gehangen te hebben en met klap op de vuurpijl 40 meter over een berg gevlogen nou gevlogen laat ik zo zeggen stenen gras en grepels gezien met eind bestemming een leuk hekwerk waar ik in bleef hangen
dus ik raad het af om je spullen aan te schaffen zonder te lessen

groetjes en succes ermee
Pascal
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #54 Augustus 26, 2008, 10:19:36
edit2Rapporteer  
hoi ik hoop dat je al je kite lessen en spullen nu al hebt
had gelezen dat je lessen ging nemen
ik heb zelf ook deze fout gemaakt om kite spullen aan te schaffen zonder te lessen
vandaar dat ik ff reageer
ik kon een hele set kopen voor een spot prijs ook een slingshot fuel 17m en een 12m gaastra
heb die dus aangeschaft en aangezien ik al veel vlieger ervaring had dacht ik van het lukt wel
maar het lukte ook wel met 10 meter zandhappen en 6 meter hoog in de bomen gehangen te hebben en met klap op de vuurpijl 40 meter over een berg gevlogen nou gevlogen laat ik zo zeggen stenen gras en grepels gezien met eind bestemming een leuk hekwerk waar ik in bleef hangen
dus ik raad het af om je spullen aan te schaffen zonder te lessen

groetjes en succes ermee
Pascal
Dit topic is 6 maanden oud Wink
Slotje
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.