kitesurfen een hobby of sport?

bitburger

Berichten: 316
Antwoord #50 September 09, 2008, 21:10:36
edit2Rapporteer  
kitesurfen is het enige wat mijn leven waardig maakt Tongue
dus een hoby sport en verslaving.
kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #51 September 09, 2008, 21:25:01
edit2Rapporteer  
andre ik vergeef het je jongen.. omdat je zon mooie kite hebt en ik 90 cent mocht lenen..
heb ik jou 90 cent geleent ??.


owja ik ben 18 jaar nu en ik ben iets minder dan 1 jaar kiter actief
leeany

Berichten: 844
Antwoord #52 September 09, 2008, 21:52:14
edit2Rapporteer  
Leeany

Niet oordelen zonder dat je het weet// Hoe hij het voor elkaar krijgt.. Ik was er helaas bij. Was een meeting.. ik stond er ook en zag hem gaan.. Een vlaag. en liet los op 10 meter.. en klapte op zen zij,... helaas in coma.. het gaat steeds wt beter met hem dit is wat ik weet..


ik oordeel helemaal nergens over, ik had alleen niet verwacht dat zijn sprong letterlijk 10 meter zou zijn.  ok ok, had het misschien anders moeten verwoorden omdat hij dus ook in Nederland woont en mensen hem kennen. zal mijn post aanpassen.

het ging mij om het feit dat mijn ouders mij nu protectie aan lopen te praten :S
vissie

Berichten: 757
Antwoord #53 September 09, 2008, 22:00:40
edit2Rapporteer  
leeany ..
geeft niet ofzo.. maargoed.. ik ken hem niet,, maar was erbij en heb het gezien. Je zult vast wel begrijpen dat zoiets je raakt.. zeker als het je echte hobby/lifestyle is..
andre.. ja bij mirnse klif.. bij ons lekker ontbijtje op de rieten stoeltjes
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #54 September 10, 2008, 00:22:13
edit2Rapporteer  
Kitesurfen is hobby en sport. Maar wat een vage vraag. Ik denk dat iedereen het doet omdat het een hobby (lees verslaving) is, Maar dat geldt toch ook voor andere sporten (behalve profs).
Een voetballer doet het toch ook omdat ie het leuk vindt?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.