Frank77
|
watersport verslaving. Net als windsurfen, zeilen etc..
|
|
|
vissie
|
hee niet zon bekkie he andre.. In de winter heb je meestal juist meer wind?waarom stoppen?Dikkerpak an doen:P
|
|
|
leeany
|
it's in my blood, I feel it runnin in every vaine
|
|
|
robin..
|
als je spierpijn krijg na elke sessie doe je het juist goed
|
|
|
Kevin
|
thinking every hour about it and try to do it as much as possible just like sex
|
|
|
Jelle
|
wat vinden jullie er van ? laat je mening achter zou graag willen weten
Wat denk je er zelf van? En waarom wil je dit eigenlijk weten?
|
|
|
vissie
|
hij wil weten of het ook onder tijdvedrijf valt..
|
|
|
Frank77
|
En waarom wil je dit eigenlijk weten?
Om te gebruiken als argument naar de vrouw toe?
|
|
|
vissie
|
als je ze gewoon tevreden houd met andere dingen.. klagen ze daar ook niet meer over.
|
|
|
Nicolas
|
Je hobby is op kitehigh zitten en de weersites checken, je sport is kiten
*Onder een hobby wordt in het algemeen een ontspannende activiteit verstaan die men in zijn vrije tijd uitoefent en die men graag doet, meestal met als doel om iets tot stand te brengen.
|
|
|
Micky
|
Ik ga voor verslaving, lifestyl, hooked enz..... Niet normaal hoe je met deze "hobby" bezig bent.....
|
|
|
kitekeeter
Geen avatar
|
hey
heel makkelijk een verslaving geen hobby meer of sport dus een verslaving
laters
|
|
|
hamsters
|
Als ik aan het werk ben en ik zie de bomen bewegen jeukt het nog erger als voetschimmel!! Ik word pas echt ongesteld als ik geen vrij kan krijgen dan!
Dat betekend dus dat mijn collega´s mijn sport niet snappen, terwijl ik er toch iedere dag over lul!
Voor mij is het een verslaving die ook in de winter doorgaat!!
|
|
|
rocket man
|
its my mid-life crisis remedy, may it stay on 4ever
|
|
|
xray
|
Sport? Voor sommigen inderdaad... Kevin, deelnemers aan een NK etc.. http://nl.wikipedia.org/wiki/SportHobby, wel erg uit de hand gelopen voor de meesten denk ik... Wat maakt nou dat het zo uit de hand is gelopen? Dan kom je weer bij wat hierboven allemaal al staat...beleving, tussen de oren, gevoel, way of life, verslaving
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zou willen dat het is wat minder zou waaien, komt mijn huis misschien ooit is af!
|
|
|
VincentC
|
Geen van beide, t is m'n leven
|
|
|
thomasr
|
spier pijn wat ben je vooor poezie
als ik dood en dood ziek ben ga ik het water nog op.
sneeuw/hagel/regen ik geef er niet om laag ijs op water ?? als ik het kan breken met men board ga ik beule.
velen stoppen in de winter dan blijven alleen de echt kiters over en daar mag ik mij onder noemen.
its a life style, i live like a junk :S and i need every week mine drugs
oke, oke! jij bent hier de bikkel en verder zijn we allemaal 'poezies'... toch? zo klinkt het in ieder geval wel...
|
|
|
martijn
|
nee hoor tho, want wij gaan ook gewoon in de winter door.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
spier pijn wat ben je vooor poezie
als ik dood en dood ziek ben ga ik het water nog op.
sneeuw/hagel/regen ik geef er niet om laag ijs op water ?? als ik het kan breken met men board ga ik beule.
velen stoppen in de winter dan blijven alleen de echt kiters over en daar mag ik mij onder noemen.
its a life style, i live like a junk :S and i need every week mine drugs
oke, oke! jij bent hier de bikkel en verder zijn we allemaal 'poezies'... toch? zo klinkt het in ieder geval wel... nee jo ik heb het over die gast die liep te zuren over spier pijn . ik bekijk het zo als men ouder alweer is zeggen dat ik ga kite dan zeg ik dit: ik kan beter verslaafd zijn aan kite dan aan drugs want kite is goed voor je en drugs niet
|
|
|
vissie
|
andre ik vergeef het je jongen.. omdat je zon mooie kite hebt en ik 90 cent mocht lenen..
|
|
|
thomasr
|
Andre: was n geintje hoor jongen! ik geef je helemaal gelijk, maar ik hoop dat er veel pussy's zijn dit jaar, lekker rustig op het water!
|
|
|
leeany
|
ik bekijk het zo als men ouder alweer is zeggen dat ik ga kite dan zeg ik dit: ik kan beter verslaafd zijn aan kite dan aan drugs want kite is goed voor je en drugs niet
hoe oud ben jij eigenlijk maat? trouwens.. om even medetedelen: mijn ouders keken naar trauma NL. een powerkiter sprong 10 meter omhoog en lande daarbij op zijn hoofd. de desbetreffende persoon lag helaas in coma. ( hoop dat hij oke is ) hoor ik mn ma tegen mn pa zeggen: ja, koen kan beter misschien een helm op doen hoor. hoe absurd! ik haat "te" voorzichtigheid. om even mee te delen, meer niet.
|
|
|
vissie
|
Leeany
Niet oordelen zonder dat je het weet// Hoe hij het voor elkaar krijgt.. Ik was er helaas bij. Was een meeting.. ik stond er ook en zag hem gaan.. Een vlaag. en liet los op 10 meter.. en klapte op zen zij,... helaas in coma.. het gaat steeds wt beter met hem dit is wat ik weet..
|
|
|