Als je je voeten niet goed in de straps krijgt dan lijkt het er toch op dat ze te strak zitten. Als deze al op maximaal open staat dan heb je waarschijnlijk een te kleine maat straps.
Het kan ook zijn dat je pads waar je je voeten op zet niet zo hoog zijn. Een andere oplossing zou zijn om hogere pads te monteren.
ja heb het probleem ook zonder schoentjes wel iets minder maar ik krijg mijn voeten niet verder naar voren dan ik de straps al heb staan ze staan al vrij hoog en als ik ze hoger zet voelt het of ik echt los op mn board sta geen controle heb over mijn board
Zijn er toevallig boards die al op kleine voeten zijn gefabriceerd? En zijn dat dan automatisch vrouwenboards? Ik heb namelijk dezelfde maat, maar ga over 2 weken een eerste proefles doen. Daarom ben ik al voor materiaal aan het kijken en dit lijkt me wel relevant om te weten.
het is voor alle 2 niet fijn ik kan namelijk bijna geen normale schoenen kopen als ik nette schoenen wil moet ik ze laten maken want ide zijn er gewoon niet in mijn maat en die zijn duur en voor sneakers moet ik bij de vrouwen maat kijken