maat voet

onzin

Maart 08, 2009, 19:00:19
edit2Rapporteer  
beste kiters

vandaag @ horst kon ik na 4,5 maand weer eindelijk gaan varen, natuurlijk moest ik als beginner weer een beetje inkomen het gevoel krijgen. nou is het bij mij zo dat ik maatje 37,5 heb wat kleine pootjes zijn voor een man ( je mag wel ef lachen hoor), eenmaal aan het varen heb ik er toch steeds last van dat ik mijn voeten niet zo goed op mn pads krijg, voel ook constand water tegen mn hak aan ketsen wat ik behoorlijk eritand vind ook krijg ik mijn tenen net niet over het randje heen waardoor ik mijn board ook nogal snel verlies of de controle kwijt raak.

vaar nu nog wel met schoentjes omdat ik het nog te koud vind om op blote voeten te gaan ik vind het on dingen heb totaal geen gevoel met mn board, maar met mn blote voeten heb ik er ook last van.

is hier wat aan te doen?  ik vaar trouwens een naish haze 129 uit 2008.

graag jullie reactie
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Maart 08, 2009, 19:13:19
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen zet je voetbanden is wat groter, dan sta je er verder.
Dan gaat het misschien wel beter.
onzin

Antwoord #2 Maart 08, 2009, 19:19:43
edit2Rapporteer  
nou ze staan al helemaal boven op mn voet waardoor het board minder stevig aan mn voeten vast zit
To

Antwoord #3 Maart 08, 2009, 19:24:57
edit2Rapporteer  
Boots:d
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #4 Maart 08, 2009, 19:38:29
edit2Rapporteer  
Als je je voeten niet goed in de straps krijgt dan lijkt het er toch op dat ze te strak zitten.
Als deze al op maximaal open staat dan heb je waarschijnlijk een te kleine maat straps.

Het kan ook zijn dat je pads waar je je voeten op zet niet zo hoog zijn. Een andere oplossing zou zijn om hogere pads te monteren.

Heb je dit probleem ook zonder schoentjes?
onzin

Antwoord #5 Maart 08, 2009, 19:43:37
edit2Rapporteer  
ja heb het probleem ook zonder schoentjes wel iets minder maar ik krijg mijn voeten niet verder naar voren dan ik de straps al heb staan ze staan al vrij hoog en als ik ze hoger zet voelt het of ik echt los op mn board sta geen controle heb over mijn board
Annebeth

Geen avatar

Antwoord #6 Maart 08, 2009, 21:02:12
edit2Rapporteer  
Zijn er toevallig boards die al op kleine voeten zijn gefabriceerd? En zijn dat dan automatisch vrouwenboards?
Ik heb namelijk dezelfde maat, maar ga over 2 weken een eerste proefles doen. Daarom ben ik al voor materiaal aan het kijken en dit lijkt me wel relevant om te weten.

Groetjes
Annebeth
® € M © 0

Antwoord #7 Maart 08, 2009, 22:20:18
edit2Rapporteer  
Beter kleine voeten dat te grote voeten zoals ik  ThumpsUp
onzin

Antwoord #8 Maart 08, 2009, 23:27:31
edit2Rapporteer  
het is voor alle 2 niet fijn ik kan namelijk bijna geen normale schoenen kopen als ik nette schoenen wil moet ik ze laten maken want ide zijn er gewoon niet in mijn maat en die zijn duur en voor sneakers moet ik bij de vrouwen maat kijken
kootsie

Antwoord #9 Maart 08, 2009, 23:55:05
edit2Rapporteer  
Beter kleine voeten dat te grote voeten zoals ik  ThumpsUp
Maar als je kleine voeten hebt dan heb je waarschijnlik ook een kleine neus en dat ruikt erg ongemakkelijk
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.