Ben nu bezig met mijn eerste boardje.
Specs.
137x42
Rocker: 30mm
Concaaf: 5mm
Cabrinha Sync bindingen
Ben vorige week begonnen aan mijn eerste boardje. Heb een plaat corecell van 20mm dik teruggeschaaft naar een center van 12mm en tips van 4/5mm. Hierna heb ik een rail om mijn board gegoten van epoxy aangedikt met katoen. Dit heb ik gedaan door middel van een paar latjes op een afstand van 9mm van mijn board te houden.
Hierna heb ik mijn inserts gemaakt. Dit zijn rvs plaatjes van 20x40x5mm, hierin heb ik m6 getapt. Heb in de inserts was gestopt zodat ze niet vol lopen tijdens het vacuumeren. Een freesmalletje gemaakt om de inserts in te vrezen. Dit ook gedaan voor mijn vin sparingen.(heb ze jammer genoeg iets te ver naar het midden gezet, ga dit in dezer dagen veranderen).
Heb vorige week een stukje G10 kunnen bemachtigen. Is echt perfect spul voor zelfbouw vinnen. Heb een paar vin templates gemaakt. De beste uitgekozen. Overgetrokken op G10,uitzagen, schuren, 3mm gaatjes borren(met kolomboor), M4 erin tappen. Boutjes erin gedaan om ze kunnen vast te houden met shapen op mijn zelfgemaakte bandschuurmachine stellage.
Ben nog aan het brainstormen wat voor laminaat ik ga gebruiken, dacht aan een carbon base en op het deck een 600gr triax.
Ik kan elke tip gebruiken
ps. Heeft iemand nog een oude Grab, is het enige wat ik nog mis
FOTO'S:
http://img837.imageshack.us/gal.php?g=img0456p.jpg[/b][/font][/size][/size]