Kite instructie dvd

mijngatindelucht

September 20, 2004, 17:40:55
edit2Rapporteer  

...wie schreef een tijdje geleden dat ie een instructie dvd en een brander thuis had...?
Frits

Antwoord #1 September 20, 2004, 17:47:26
edit2Rapporteer  
heeft iemand misschien wat torrents van kite dvd's?
Rutger II

Antwoord #2 September 20, 2004, 17:59:34
edit2Rapporteer  

...wie schreef een tijdje geleden dat ie een instructie dvd en een brander thuis had...?

Sjors Co2
Otto

Antwoord #3 September 20, 2004, 18:11:20
edit2Rapporteer  
weet iemand dan misschien ook waar je complete kite-instructie dvd's kan downloaden?
Steph

Antwoord #4 September 20, 2004, 19:08:15
edit2Rapporteer  
download Emule: www.emule-project.net
Geen spam, ads, spyware e.d.
Ik heb intussen 16GB aan kitestuff verzameld.
D'r is dus genoeg Wink

Je moet 'm wel op 10kB/s upload zetten anders schiet het niet op.
Houston
Gast
Antwoord #5 September 20, 2004, 21:37:16
edit2Rapporteer  
weet iemand dan misschien ook waar je complete kite-instructie dvd's kan downloaden?

Weet iemand misschien waar ik waterdichte shockproof DVD-spelers kan kopen??  ;D

eMule is inderdaad het antwoord op uw kiteDVD-vragen. Zit ook rond de 20GB inmiddels..
-M@rc-

Logs: 0 | 17 uur
Antwoord #6 September 21, 2004, 09:39:43
edit2Rapporteer  
Ook ik heb het een en ander op mijn drive staan, misschien is het handig als we elkaars nickname's uitwisselen, kunnen we elkaar uploadslotjes geven. Die van mij is [nef2k] Killroy

de Emule gebruikers begrijpen wat ik bedoel
Jorick
Gast
Antwoord #7 September 21, 2004, 10:41:04
edit2Rapporteer  
Kan aan mij liggen hoor, maar is 25,- euro nou echt zo veel geld voor een kwaliteits dvdtje? Als we met z'n allen maar lekker blijven downloaden zullen er weinig nieuwe topdvd's meer komen.

Minder omzet->minder geld voor nieuwe producties.
Steph

Antwoord #8 September 21, 2004, 15:51:15
edit2Rapporteer  
Oh nee he...
Ik kopieer al mijn hele leven bandjes, DVDs, platen, CDs... spelletjes, films, muziek, noem maar op... en Nintendo, de Stones, Will Smith en Robby Naish zijn er nog steeds. Dus leg mij eens uit hoe dat kan?

De kiteproducenten kunnen de sponsoring van die filmpies wel betalen want die kites koop ik toch wel. De meeste kitefilms van enige qualiteit zitten bomvol marketing, dus ze mogen al blij zijn dat ik er ueberhaupt naar kijk. Wink

Ik vind 25 euro namelijk wel veel geld voor een filmpje.
Copyright is outdated & overrated.
Traish
Gast
Antwoord #9 September 21, 2004, 19:11:01
edit2Rapporteer  
Daar is geen woord spaans bij  ;D
Antwoord #10 September 21, 2004, 19:47:01
edit2Rapporteer  
Ik heb gvd voor 3000 pleuro aan kitespullen thuis liggen mag ik dan een dvdtje downloaden van 25 euro (aan de andere kant kan het er ook nog wel bij) heb trouwens wel de orginele 101
Joris

Antwoord #11 September 21, 2004, 22:34:12
edit2Rapporteer  
als er iemand is die perongeluk een leuke kite guide in zen dvd fikker laat vallen wil ik ook wel een kopie'tje  :Smiley
Garmt

Antwoord #12 September 22, 2004, 00:57:33
edit2Rapporteer  
Oh nee he...
Ik kopieer al mijn hele leven bandjes, DVDs, platen, CDs... spelletjes, films, muziek, noem maar op... en Nintendo, de Stones, Will Smith en Robby Naish zijn er nog steeds. Dus leg mij eens uit hoe dat kan?

De kiteproducenten kunnen de sponsoring van die filmpies wel betalen want die kites koop ik toch wel. De meeste kitefilms van enige qualiteit zitten bomvol marketing, dus ze mogen al blij zijn dat ik er ueberhaupt naar kijk. Wink

Ik vind 25 euro namelijk wel veel geld voor een filmpje.
Copyright is outdated & overrated.

Heh... Deels met je eens. Ik heb WEL kiteboarding 101 & 201 gekocht, omdat ik vind dat mensen die iets goeds maken daar wel geld voor mogen krijgen. Toen ik ze kocht wist ik alleen niet dat Shannon Best al onder de noemer "Robby Naish / Will Smith / De Stones" vielen.... Het huidige copyright is outdated & overrated, maar dat zorgt juist ook voor een omgeving in Nederland waar je als artiest geen droog brood kunt verdienen met je kunst... Kortom, scheefgetrokken. Nederlandse artiesten moeten uit pure armoe 'dan maar' aan Idols meedoen in de hoop ooit hun brood te kunnen verdienen met hun muziek... Terwijl een prutser zoals Will Smith of Britney of ander doodgeproduceerd spul miljardair is voor ze 30 zijn.

Metallica, Stones, Radiohead, Peppers - dat soort muziek betaal ik het liefst geen CENT voor. Een CD'tje van Miles Davis of Frank Zappa kopen is gelijk aan het sponsoren van Sony/EMI/whatevervoormaatschappijdaarachterzit, en hun nabestaanden hebben het geld ook ECHT niet nodig... Edoch, een band zoals Stuurbaard Bakkebaard of Springstone (geloof ik) of Flairck of The Golden Blowjob (jawel!) mag van mij elke euri die ze voor een CD vragen ook krijgen.

Als iemand in Nederland een mooie DVD op de markt brengt die de eurii waard zijn zal ik de eerste zijn die hem koopt!! Als Robby Naish echter iets uitbrengt zal ik ook weer de eerste zijn die hem emule't.... die heeft 't heus niet meer nodig namenlijk Wink

Overigens waren de prijzen voor Kiteboarding best hoog - EUR35 per stuk!! Maarja dan zal Access Online er ook wel een paar euri op gepakt hebben... en die gun ik het dan weer wel Wink

(zo... rant mode off...)
Garmt

Antwoord #13 September 22, 2004, 00:59:56
edit2Rapporteer  
Ik heb gvd voor 3000 pleuro aan kitespullen thuis liggen mag ik dan een dvdtje downloaden van 25 euro (aan de andere kant kan het er ook nog wel bij) heb trouwens wel de orginele 101

Tsja, ook hierbij... die 3000 euro heb je aan Robby Naish / Henk Wipika / Piet Cabrinha / Joost Dealer / Karel Importeur gegeven... en NIET aan Johannes de Kiteboardleraar, die nu z'n kinderen moet verkopen op de zwarte markt om rond te komen aan het einde van de maand... (nouja... als je ziet hoe ze het op Maui voor elkaar hebben terwijl ze daar filmpjes maken hebben ze het eigenlijk ook wel goed zat) Maarum... Ennieweej...  Als je BEST kites koopt mag je ook wel BEST DVD's downloaden ;D ;D ;D
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.