In de buurt bij zevenhuizen

Finne

Berichten: 34
Antwoord #25 Juni 01, 2006, 02:15:20
edit2Rapporteer  
Mag inderdaad niet, vorig jaar verboden, stond laatst nogmaals vermeld in de krant. 

Was trouwens wel een leuke plek om s'avonds nog even een paar rakjes te maken....maar helaas.
Mak

Berichten: 159
Antwoord #26 Juni 01, 2006, 02:20:49
edit2Rapporteer  
klopt idd, je mag daar niet kiten, en ik weet zo eerlijk gezegd ook geen leuke plas water in de buurt voor een avondsessie, ik woon 5 minuten bij zevenhuizenplas vandaan, maar ik ga toch elk weekend naar oostvoorne toe. Maar om ff na het werk naar oostvoorne te rijden heb ik niet echt veel zin in.
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #27 Juni 01, 2006, 03:26:03
edit2Rapporteer  
Bij de albert heyijn(zoiets loser) mag je idd niet kitesurfen omdat daar verderop stroomkabels staan.
Vorige x ben ik met een andere dude een stukkie verderop gegaan, daar hebben we nog geflyboard.( een klein veldje waar je je kite omhoog kan doen)
Maar het is wel een stuk verder van die stroomkabels, ik weet niet of het daar wel mag.
De wind is er wel erg vlagerig vind ik.

Groeten, Maarten (grinnik_kitesmiley)
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #28 April 03, 2008, 18:50:56
edit2Rapporteer  
Zijn een paar gasten dit jaar gegaan bij het grote strand in de buurt van het restaurant en die kregen vette boetes:-D

Bij de albert heyijn(zoiets loser) mag je idd niet kitesurfen omdat daar verderop stroomkabels staan.
Vorige x ben ik met een andere dude een stukkie verderop gegaan, daar hebben we nog geflyboard.( een klein veldje waar je je kite omhoog kan doen)
Maar het is wel een stuk verder van die stroomkabels, ik weet niet of het daar wel mag.
De wind is er wel erg vlagerig vind ik.

Groeten, Maarten (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.