Hanacrew

Joske
Gast
Juli 04, 2005, 21:49:07
edit2Rapporteer  
Vroeg me af of er mensen bekend zijn met de Hanwcrew boards. Varen die een beetje? En zijn ze sterk?
Heb een tijdje geleden een mooie aanbieding zien staan maar lees er vrij weinig over. Schijnt dat ze het in de UK erg goed doen en iedereen er daar wild van is.

Ben benieuwd
richard2
Gast
Antwoord #1 Juli 05, 2005, 08:52:01
edit2Rapporteer  
Ik heb de Hanacrew genesis (hangloose_kitesmiley). Het is een prima board  boardje. dat een lekkere flex heeft..Ze varen ook relaxt. Heb je al op de site gekeken?? tik maar eens in op google en je vind er best veel over...

Maar waar heb je die aanbieding gezien en welke board wil je kopen??
gj
Gast
Antwoord #2 Juli 05, 2005, 11:04:32
edit2Rapporteer  
Joske,

Ik heb er een poos opgevaren en het is een superboard! In Nederland zie ik ze vrij weinig in de US zag ik ze in sommige gebieden super veel...denk dat het ook met de dealers te maken heeft...Als ik mijn huidige board heb afgeragt ga ik weer terug naar Hanacrew!
(R)Ikke

Antwoord #3 Juli 05, 2005, 14:23:41
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik vaar met een excalibur 140/44 voor de lichtere dagen. Eigenschappen, geweldig hoogte lopen, veel flex, bestwel veel rocker. Wat ik wat minder vind is dat hij wat lomp aan de voeten is. Ik denk dat de kleine exemplaren het vast erg goed zullen doen.

Greetz ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.