san pere pescador

bce

Juli 15, 2005, 19:14:39
edit2Rapporteer  
Kan iemand me vertellen wat de huidige situatie is in san pere? Waar mag je nu wel en niet kiten? Vorige topics brachten enige verheldering maar ik blijf met vragen zitten.
Mag je nog kiten thv het naaktstrand aan de monding van de fluvia (even voorbij La gaviota) of is het verboden en waar mag je nu wel kiten en moet je effectief betalen? Ik ben daar vanaf woensdag tot eind juli en hoop natuurlijk dat ik me weer even goed zal amuseren als vorig jaar.
KiteKoe®t

Antwoord #1 Juli 15, 2005, 20:44:23
edit2Rapporteer  
Ik hoorde vanmiddag iets dat je 8 euro moet betalen om te mogen kiten in een gebiedje van 300 meter breed.. (met aanlandige wind...) Gezellig daar op het water denk ik ?
BIG AIR
Gast
Antwoord #2 Juli 16, 2005, 16:13:57
edit2Rapporteer  
Ik heb afgelopen week nog gemaild met La Ballena en die heeft nog steeds een Kitezone welke voor bezoekers van de Camping gratis is. Je moet wel kunnen aantonen dat je verzekerd bent.
Flakkee-John

Antwoord #3 Juli 16, 2005, 16:37:06
edit2Rapporteer  
Er zijn idd aardig wat onduidelijkheden over hoe het nou precies zit. Ik ben er volgend weekend voor 2 weken te vinden. Misschien leest iemand het die er al is en kan die ons meer duidelijkheden geven. Heb wel een verzekering afgesloten dus daar kunnen ze me niet op pakken schater

KiteDemon

Antwoord #4 Juli 16, 2005, 16:43:52
edit2Rapporteer  
Ga er maar vanuit dat ze je op een of andere manier geld uit de zakken zullen kloppen.
Zo te lezen gaat het leven van een kiter daar niet over rozen.
andyt
Gast
Antwoord #5 Juli 16, 2005, 20:27:16
edit2Rapporteer  
Ik sta hier nu op la ballena. Er is nu een gebied voor ´experts´ van ongeveer 70 m breed, dat is alleen om te starten. Als je op de camping zit hoef je alleen maar een verzekering te hebben om te kiten, als je die niet hebt kan je er 1 voor 2 euro per dag afsluiten. Voor mensen buiten de camping is het inderdaad 8 euro. Het gaat hun er eigenlijk alleen maar om dat je verzekerd bent.
Bazmark

Antwoord #6 Juli 16, 2005, 22:25:09
edit2Rapporteer  
Wat voor verzekering heb je nodig dan????????

WA?
Reis??
Brand??
Inboedel??
Mick
Gast
Antwoord #7 Juli 16, 2005, 23:38:26
edit2Rapporteer  
Wat voor verzekering heb je nodig dan????????

WA?
Reis??
Brand??
Inboedel??

En hoe moet je dat bij hun laten zien?
Marc de Munnik

Antwoord #8 Juli 17, 2005, 23:42:29
edit2Rapporteer  
Ho ho, jongens loop niet te hard van stapel. Ik was er ook. Er is een gebied van 400 m helemaal op en top geregeld. Offcieel moet je betalen 4 eu per dag in de zone die tussen la ballenena licht en de rivier. Maar betalen doe je toch niet teminste ik heb niet gedaan. Ze kunnen niet aan tonen dat ze ergens van zijn. dus betalen is niet nodig. Op het stukje bij la ballena mag je als op de camping bent. gewoon gratis kortom er is niks aan de hand al ga je maar op de goede plaats.. www.kitestyle.nl voor verslagen en foto`s
Mick
Gast
Antwoord #9 Juli 18, 2005, 11:14:59
edit2Rapporteer  
Zow, net mijn verzekeringsmaatschappij aan de foon gehad en die gaan voor mij een offieciële verklaring in het engels in elkaar draaien dat ik WA verzekerd ben tijdens het uitoefenen van kitesurfen in het buitenland.

Dat noemen we nog een service!!!!!!!

Dus  in spanje... JULLIE KUNNEN ME RUG OP!!!!
b.v.o

Antwoord #10 Juli 18, 2005, 18:25:59
edit2Rapporteer  
je hebt toch een pasje en daarbij kan je ook je reisverzekering bij zetten heb je bijde en 1 pasje ik had er me agisverkerings pasje voor
Mick
Gast
Antwoord #11 Juli 19, 2005, 09:08:16
edit2Rapporteer  
je hebt toch een pasje en daarbij kan je ook je reisverzekering bij zetten heb je bijde en 1 pasje ik had er me agisverkerings pasje voor

Staat alleen niet op dat je ook tijdens het kitesurfen verzekerd bent. Ik heb het ook gewoon geregeld omdat ik in Spanje van een hoop gezeik wil af zijn. Kijk wel of je dekking hebt in je verzekering.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.