_Otto_
Gast
|
Kan wel, met wetsuit, schoentjes en als het heel koud is heb je ook van die maffe mutsen geloof ik
|
|
|
|
|
KiteDemon
|
Dus jij bent er de komende winter eindelijk ook bij Sjors..? Gezellig man.
|
|
|
airmaster
Gast
|
Bedankt voor alle goede raad Greetz master of the air
|
|
|
tom_beul
Gast
|
eenmaal een beuler altijd een beuler... achjah moet eerlijk zeggen in de winter ga ik denk ik toch maar flyboarden!
|
|
|
Joost
|
Ik kijk juist weer uit naar de winter!! Eindelijk weer rustig. (hangloose_kitesmiley) 5/3 pak aan, schoentjes, handschoentjes, mutsje in het uiterste geval en gaan.
|
|
|
kentyman
|
aaargh de winter!! Het is nog veels te vroeg om daar over na te denken! Brrrrrr. Maarreh, je kan opzich wel door blijven kiten alleen moet je goed je dagen selecteren (het moet wel enigzins goed weer zijn).. en je gear moet natuurlijk in orde zijn. Ik had zelf vaak 2 wetsuits / kitepants / hoody / handschoenen / schoenen en soms ook een zwemvest aan, en dan nog had ik 't koud :-)
Enne, als je nog echt een beginner bent en je ligt nog veel in het water te dobberen dan kun je beter niet beginnen aan winterkiten want je raakt dan snel onderkoeld!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Tom, een keer je mening posten is voldoende!!
gr Moderator-3
|
|
|
Freija
Gast
|
Ik kijk juist weer uit naar de winter!! Eindelijk weer rustig. (hangloose_kitesmiley) 5/3 pak aan, schoentjes, handschoentjes, mutsje in het uiterste geval en gaan.
Heej lijkt mij ook Lekker rustig!!! Ben benieuwd.....dit wordt ook mijn eerste winter, maar volgens mij valt het met de kou wel echt reuze mee!!! Alleen zal je vrijheid wat beperkter zijn. Maar voorlopig nog niet aan denken!
|
|
|
KiteDemon
|
De winters worden steeds zachter hier in Ollanda Sterker nog, we hebben eigenlijk niet eens van een winter kunnen spreken.....een lange herfst met veeeel wind gehad. Maar ga je met lage tempereturen het water op, zorg dan dat je uiteraard niet alleen bent (is ook wel zo gezellig), gebruik veel rubber en (van top tot teen) en hou het bij 1 lange aaneengesloten sessie van bv 2 a 3 uur. Als je dan het water afkomt ben je niet afgekoeld en gelijk omkleden. Als je tussen tijds toch pauzes neemt dan koel je binnen 10 minuten af. Zolang je bezig bent op het water zal je weinig last van de kou hebben.
|
|
|
svennie
Gast
|
ik houd het zekerz niet langer dan 1 uur vol in de winter.. maar dat hoeft van mij ook niet.. pokke winter :|
|
|
|
Joost
|
In jan. en dacht in dec. was er een tijd dat het heerlijk warm was. Dat je gewoon zonder handschoentjes, zonder muts aan het varen was. Rustig op het water. Laag hangende zon. Hmmm droom weer even weg. Is dus super goed te doen zolang je maar goed kleed.
|
|
|
Dikkiedik
|
In de winter moet je lekker snowboarden, niet kiten
|
|
|
Rutger II
|
Als je eenmaal op het water staat is er niets aan de hand, het omkleden is alleen altijd zo kouuuudddd !
|
|
|
Jurrien
|
In de winter moet je lekker snowboarden, niet kiten snowkiten bedoel je :D:D
|
|
|
|
Emiel
|
van de winter naar fuerte en als k in nederland ben ook gewoon beulen, schoonmaakhandschoenen, 7mmschoentjes, gewoon me 4/3pak en beulen maar
|
|
|
MartijnM
|
Heeft er iemand ervaring met een droogpak? Hoe zijn je bewegingsmogelijkheden? Is het alleen maar cruisen of kun je ook lekker springen met zo'n pak? Verder vroeg ik me af hoe slijtage gevoelig dergelijke pakken zijn. Iemand tips welke merk en welke prijzen ik aan moet denken? ciao!
|
|
|
Joost
|
Geloof wel dat intersurf in sneek ze verkoopt. Bel ze anders even op dan kan je het ze vragen. Jachthavenstraat 55 8605 BV Sneek tel. 0515-421900 Openingstijden Maandag: 9.30 tot 18.00 Dinsdag: 9.30 tot 18.00 Woensdag: 9.30 tot 18.00 Donderdag: 9.30 tot 21.00 Vrijdag: 9.30 tot 18.00 Zaterdag: 9.30 tot 17.00 Zondag: gesloten
|
|
|
airmaster
Gast
|
Jo mannen bedankt voor de reacties, sorry dak nu al over de winter begin : )
|
|
|
Jurrien
|
Jo mannen bedankt voor de reacties, sorry dak nu al over de winter begin : )
kunnen we/jij vast voorbereiden
|
|
|
airmaster
Gast
|
ja idd thnx
|
|
|
b.v.o