F-one impact getest....

huib

Berichten: 453
Antwoord #50 Augustus 12, 2005, 09:33:53
edit2Rapporteer  
Als ik nog een keer de kans krijg om de Impact te testen hoop ik gewoon dat het eerder 20 knopen dan 10 knopen waait.
Nicolas
Gast
Antwoord #51 Augustus 12, 2005, 12:22:24
edit2Rapporteer  
Ik vind het een beetje jammer dat ze een windrange aangeven die niet realistisch is. Een windrange is een windrange waarbij je goed kan kitesurfen. Dus moeten ze die 10-20 windrange gwn achterwege laten. Zeg dan gwn de waarheid dat het maar leuk is vanaf 14 knopen.

Ik denk als je met een 13 als grootste maat zit, je echt veel kiteplezier gaat missen.


Maar f one is gelukkig zo realistisch genoeg om te zeggen dat ze d eperformance van de impact niet kunnen garanderen in lichte wind.  Je kan ze een beetje vergelijken met de high wind en waves versie van 2004.   Maar dan voor newschool style.

svennie
Gast
Antwoord #52 Augustus 12, 2005, 14:28:48
edit2Rapporteer  
die 13 is groot zat voor 14kn hoor ook als je 75 ofzo weegt .. en depower is echt sick.. bij de crossbow nog wel stuk groter maar tog je kan de 13 doorvaren tot 27kn ofzo dus wel groot bereik net als de crossbow.. ik heb nu beide gevaren, als je echt voor veiligheid bent kun je beter crossbow nemen, crossbow stuurt denk ik iets mindersnel maar hangtime van de crossbow vond ik wel beter, ik heb de crossbow niet geloopt maar ik denk dat de f one iets beter te lopen is omdat hij iets sneller stuurt.. als ik een 2006 kite ga kopen wordt dat warschijnlijk de crossbow en niet de impact omdat de crossbow tog meer depower heeft en voor de rest is het wel vergelijkbaar..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.