bignelis

|
kickuhsite....alleen als je de musicplayer kan starten.,.......moet je hem ook kunnen stoppen. Muzieksmaak is niet van iedereen hetzelfde en ook is niet iedere situatie gepast om muziek te horen terwijl je wel wil surfen......(bijvoorbeeld op het werk)
|
|
|
|
Kite-dudes...tk
Gast
|
Ja haha je kan gewoon op stop drukken!! En er kunnen die liedjes op nu....  en wil je een liedje geef een verzoekje en we zetten hem erop!! Je kunt ook nog drie liedjes doorklikken dus! En ist niks dan stop je hem 
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
mooie site hoor zag dat jullie ook op texel bij de koog zijn geweest die camping is wel relex over de duin lopen en je bent er op het kite strand echt flex. {wat is dat een geil wijf dat meisje in dat rokje kitesurf ze ook?? sorry moest ik ff zeggen}
|
|
|
|
kite-dudes.tk
Gast
|
whaha dank je wel northkiter!! Dat geile wijfi is mijn vriendin (CautionRider) haha en jaaa ze gaat kiten! (hangloose_kitesmiley)
De koog was kicke weer man!
massels
|
|
|
bignelis

|
Oeps....trek bij deze mijn opmerking over het geluid terug....dan blijft er maar 1 ding over: KICKUHSITE!
|
|
|
kite-dudes.tk
Gast
|
Jaaa mensen aarzel vooral niet om eens lekker te babbelen op onze site... Moet er wat op zo geregeld!! Een siteje met toekomst!! Mooie vrouwen en vette tricks haha massels CautionRider
|
|
|
pollepel

|
Wel een stoere site. Ziet er al aardig gelikt uit 
|
|
|
kite-dudes.tk
Gast
|
We zouden zo een .NL site op kunnen zetten joh!! Maar is wel kicke zo... alles gratis... en dan zo style mogelijk maken en dat gaat aardig goed moet ik toegeven! De site is van een goed kwaliteitje hor!
|
|
|
Mitchel_12000

|
hahaha, leuk meisje inderdaad  . Coole site ook met goeie muziek. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Passie

|
hahaa,,, Kom anders een keertje langs op grevelingen mensen.. ??... Der zijn altijd maar de zelfde... ?... lijkt me leuk
|
|
|
|
Passie

|
thnks...
|
|
|
gaastra kiter

|
zo die meid met dat rokje heb je goed voor elkaar. en gaat ze kiten chille. en dikke site trouwens en moet en had een vraagje: kite het op texel chill. 
|
|
|
Passie

|
whaahaaaa
|
|
|
Passie

|
dat meisje.. is vriendin van glenn  :P
|
|
|
gaastra kiter

|
pascal van glenn en wat lult die andere dan.
|
|
|
gaastra kiter

|
dat meisje.. is vriendin van glenn  :P ja zeg eens.
|
|
|
kite-dudes
Gast
|
Die andere is Glenn (grinnik_kitesmiley)
En het kite overigens heel chill op Texel... Maar pas wel op met de stroming... De golven zijn er zeker chill!
Er wordt bij Texel gewoon aangegeven waar je wel enof niet mag kiten!
Massel
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
haha oke veel plezier met je meisje dan. wat zou jij trots zijn met der? 
|
|
|
Joost

|
Sorry dudes maar ik vind het er niet uitzien. Twee verschillende lettertype, totaal geen layout, maar daarin tegen leuke informatie. Echt die uitstraling ziet er niet uit maar dat is ook een maar een mening.
|
|
|
xray

|
Dank Joost, dacht dat ik de enige was die er zo over dacht...
|
|
|
kitelul :D
Gast
|
maak zelf is site zou ik zeggen... ??
|
|
|