Welke footstraps?

Mick
Gast
Juli 28, 2005, 13:29:42
edit2Rapporteer  
Wie heeft er ervaring met een voet met een hoge wreef en ook nog eens maatje 46? De standaard North footstraps zijn te laag en die van Cabrinha zitten gewoon niet lekker.

Ben op zoek naar een paar straps die eindelijk eens lekker zitten en niet om de haverklap uitvliegen omdat ik m'n tenen er niet achter kan haken.

Graag advies!!
bobbbbbbbert
Gast
Antwoord #1 Juli 28, 2005, 13:52:03
edit2Rapporteer  
de volgende keer dat je springt niet je tenen krullen maar juist tegen het board aandrukken en voila Joepie.
heb zelf maat 47 en een hoge wreef dus het komt er op neer dat je eigenlijk altijd je board moet verbouwen als je een beetje in het midden wil staan en niet met je enkels in het water, bij mij betekent dat de gaten van de voetbanden 5cm naar voren en de pad in het midden van het board.
zo heb ik de zelfde posite als de gemiddelde kleuter waar de standaard boartjes voor gemaakt zijn.
drifter

Antwoord #2 Juli 28, 2005, 14:20:43
edit2Rapporteer  
ik heb ook maat 46, maar ik heb daar geen last van. Ik sta op een 35cm breed board. Heb niks hoeven veranderen, sta niet met me hakken in het water.

Heb een cabrinha board, maar daar paste eigelijk geen enkele voetband op van een ander merk. Dus heb de 2005 straps erop zitten nu, zijn wel lekker. Maar niet altijd even vast.

Weet iemand misschien wat je veranderd in je board gevoel als je straps verder uit elkaar zet?
bignelis

Antwoord #3 Juli 28, 2005, 16:08:33
edit2Rapporteer  
Mick, ik heb ook grote voeten en heb die witte DaKine voetstraps, die kan je echt op eindeloos veel manieren afstellen en zitten erg lekker. Maar je ontkomt er inderdaad vaak niet aan zelf wat te sleutelen aan je bindingen.

Succes,

Niels
drifter

Antwoord #4 Juli 28, 2005, 16:35:23
edit2Rapporteer  
Nelis mag jij mij eens uitleggen waar die rits op de bovenkant voor is.
En waarom je eerst die stof kapot moet maken voordat je hem vast kunt schroeven.
Joost

Antwoord #5 Juli 28, 2005, 18:15:44
edit2Rapporteer  
Weet iemand misschien wat je veranderd in je board gevoel als je straps verder uit elkaar zet?

Bedoel je je straps of je pads. Want weet vanuit het snowboarden dat je vanaf je knie naar de grond (wel met blote voeten gemeten) dat dat een goede indicatie is voor de afstand tussen de bindingen. Hart op Hart.
bignelis

Antwoord #6 Juli 28, 2005, 18:29:53
edit2Rapporteer  
Rory, die rits.....euh je kan je sleutels erin doen? GPS Tracker? Ik weet niet, het kan decoratie zijn natuurlijk. Maar ik moet je bekennen dat ik daar niet zo naar gekeken heb. Ik vermoed dat je de strap van een nieuwe vulling kan voorzien ofzo. Ik ben nu ook neit bij mijn board dus kan er ook niet naar kijken. Verder heb ik het probleem dat jij noemt van de bekleding beschadigen niet, de gaatjes zijn bij mij ruim genoeg en ik heb grote voeten dus zit niet dichtbij de stof.
Maar als iemand antwoord heeft op de vraag van de rits ben ik er ook wel benieuwd naar.
FrankP

Antwoord #7 Juli 28, 2005, 18:44:52
edit2Rapporteer  
Ik heb Tekknosport footstraps op mijn boardje zitten, zeker een aanrader, heb zelf ook maat 45/46.
Mick
Gast
Antwoord #8 Augustus 03, 2005, 17:27:41
edit2Rapporteer  
Heb de North Asym Vario footstraps bij Telstar weg laten leggen. Het weekend van de 13e ff ophalen en wie weet nog ff op Horst kijken.

Thanks voor de adviezen.
Naish........what else???

Antwoord #9 Augustus 04, 2005, 18:36:31
edit2Rapporteer  
Heb 46 en Dakine straps en pads, top spul en te gebruiken met of zonder schoentjes!!!
flowie
Gast
Antwoord #10 Augustus 09, 2005, 18:25:59
edit2Rapporteer  
Ik heb grote poten, maat 48 en ben helemaal tevreden met cabrinha footstraps. Echt geweldig.
Ik heb pas een ander board gekocht, waar ze al op zaten. Ze zijn makkelijk te verstellen en ik moet ze echt nog een stuk kleiner zetten om het goed te laten passen.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.