F*ck Gravity
|
Natuurlijk "Dark rider" van Mystic
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Dakine tabu waist voor 80euro heb je hem bij mij
|
|
|
ErikB
|
North Air Styler past en sluit zich eigen helemaal om je middel door middel met een air zak. Zakt ook niet af of wat dan ook en geeft goede en confortabele steun in je rug.
|
|
|
KiteDemon
|
Ziet er goed uit man die trapeze!
En aan de veiligheid is ook gedacht.....airbags!!
|
|
|
Joost
|
Ik heb de warrior van mystic en ben heel blij!! Deze verschuift echt totaal niet. Gewoon de beste trapeze van 2005.
|
|
|
|
daar gaan we weer.....north met airback rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zit echt beter dan mystic schuift zelfs bij mij niet omhoog (zie ook voorgaande post Errikie)
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
ik ben van heup terug gegaan naar zit. Ik heb met de waist heel veel problemen gehad met mijn ribben. Ik kom nu ook tot de ontdekking dat met een zit je veel beter, en gemakkelijker overpowered kunt varen.
Wel heb je iets minder het gevoel van vrijheid met een zit.
Verder is elk mens anders dus een trapeze moet je gewoon passen, gewoon naar je local dealer gaan en proberen maar.
|
|
|
Tom
|
Ik ben SUPER tevreden over mijn Mystic Warrior!!! Zit heerlijk schuift niet alles vind ik er goed aan:) Das een mening maar die delen wel veel andere kiters met mij! Echt een topper!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Er is een Prolimit waist xxxxs besteld voor mij (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Ik ben SUPER tevreden over mijn Mystic Warrior!!! Zit heerlijk schuift niet alles vind ik er goed aan:) Das een mening maar die delen wel veel andere kiters met mij! Echt een topper!
Me too... De overstap van heup naar zit, gaat bij mij nooit meer gebeuren! Maar het is idd afhankelijk van je lichaamsbouw, welke trapeze of merk bij jou het lekkerst zit.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ben net terug van telstar heb een mystic warrior gekocht vertel wel kee rhoe die vaart
|
|
|
pollepel
|
Ik heb die North styler zonder air. Je merkt niet heel veel van die air en je betaalt er wel 20 euries meer voor. Ook moet je oppassen dat je hem niet te hard oppomt, want hij kan niet teveel hebben. Maar ze zitten allebij te relaxt en ook die bescherming voor je ribben (weet niet hoe dat heet) die ervoor zorgt dat je haak niet in je ribben port werkt prima.
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
Ik heb dus een zit, wat ik wel doe is de bandjes die langs je ballen lopen (shame_kitesmiley) heel loos houden. dan is je zit bijna een heup en kruipt hij niet verder omhoog. Ik heb zelf een trapeze van het merk pat-love. Ook super en een zeer goede afwerking.
|
|
|
klaasjan
Gast
|
north airstyler of gwone styler is wereld van verschil met airstyler vult hij goed de holte achter je rug op echt top trapeze
|
|
|
tim....
Gast
|
ik gebruik dakine pyra tis een beetje raar systeem maar ik vind em zuper relaxt en hij verschuifd bij mij totaal niet
kruipt ook bijna niet omhoog
eerst had ik ook altijd zit alleen met waist is het toch iets intensiever en dat vind ik wel relaxt
|
|
|
larssmits
Gast
|
klaasjan kijk eens naar de datum maar mijn harnas is ook echt aan vervanging toe! Heb nu een merkloos en de haak begint te roesten, stieken uitgelubbert te raken... Me volgende harnas word denk ik een Best harnas, heel veel steun en gaat niet omhoog en blijft lekker zitten. maarja, eerst nog ff sparen (tong_kitesmiley)
|
|
|
stormchaser
Gast
|
Vind de mystics toch wel een stuk mooier dan de north! Al eens aan het session harness gedacht. Dit is een waist trapeze die je dmv legstraps ook op de gewenste hoogte aan je kont kunt snoeren. Het harnas zit met of zonder legstraps super comfortabel en schuift geen cm omhoog! Het voordeel van de legstraps is dat je niet wordt beperkt in je bewegingsvrijheid zoals bij een seat-trapeze. De trapeze is ook helemaal top voor toeside varen. Als je de legstraps gebruikt kan je je trapeze lekker los varen waardoor die naar links/rechts mee kan schuiven. De legstraps zorgen ervoor dat je harnas dan niet onder je oksels zit. zie beschrijving http://www.stormchaser.nl/accessoires/sessionharness.html
|
|
|
stormchaser
Gast
|
damn idd kijk eens naar de datum! over en uit.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik vaar nu met die nieuwe brunotti trapeze pro x heeft veel weg van de mystic vind het een top ding
|
|
|