Slingshot bar kwijt op autostrand.

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Juli 31, 2005, 22:15:45
edit2Rapporteer  
Ik ben zaterdag 30 juli mijn Slingsot bar kwijt geraakt op het autostrand.  (huilen_kitesmiley)

Ik had de bar bij iemand op de kite gelegd, die de touwen uit de knoop aan het halen was nadat het 5th element om de kite was gedraaid. Maar omdat ik snel naar huis moest, omdat mijn kite maatje moest werken ben ik de bar vergeten.  (stom, stom, stom)

Ik heb die jongen nog gesproken (vandaag zondag 31 juni) en hij kon het nog allemaal herinneren, dat ik mijn bar op zijn kite gelegd heb. Maar bij het opruimen van zijn gear zat mijn bar er niet bij.

Mijn vraag is, heeft iemand mijn bar gevonden of weet iemand, wie een bar met lijnen heeft meegenomen (ik doel niet op stelen, maar omdat ie moeder ziel alleen op het stand achter bleef, we gaan uit van de eerlijke kant van de kiter)
Mail mij a.u.b. (via de site) ik zou het op prijs stellen en er erg blij mee zijn, dan kan ik weer snel kiten.

Ik vaar overigens de gele SS-diesel (volgens mij een van de weinige diesels)
Sock

Berichten: 100
Antwoord #1 Juli 31, 2005, 22:25:52
edit2Rapporteer  
Hoi Erik,

Ik heb je bar gevonden. Hij lag moederziel alleen op het strand en werd levend begraven door stuifzand, dus heb hem maar meegenomen en van een eenzame en macabere gered.

Ik ben zo goed als elk weekend op het autostrand om les te geven en woon in Delft. Stuur maar een mailtje dan kan je hem komen ophalen of we spreken op het strand af.

Groetjes,

Michael
Joost--

Geen avatar

Berichten: 1016
Antwoord #2 Juli 31, 2005, 22:26:53
edit2Rapporteer  
10 minuten en 7 seconden. Wat een snelheid. Smiley

goed bezig
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #3 Juli 31, 2005, 22:28:33
edit2Rapporteer  
goed gedaan
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #4 Juli 31, 2005, 22:33:41
edit2Rapporteer  
Een mailtje is onder weg Michael

En jongens hulde voor deze eerlijke vinder.
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #5 Juli 31, 2005, 22:41:50
edit2Rapporteer  
En jongens hulde voor deze eerlijke vinder.


En een kratje bier? Smiley
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #6 Juli 31, 2005, 22:46:25
edit2Rapporteer  
Komt goed.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.