|
Jacobus
Gast
|
Ik ook, zodra ik mijn kitespullen bij elkaar heb dan schrijf ik (en mijn vriendin) me in! Toch goed wat de NKV doet!
|
|
|
|
Zo is het maat net!
|
|
|
|
Tjarlie
Geen avatar
|
Ik ben sinds vandaag ook lid!! Wist wel van het bestaan [vaag], maar dat is dan typisch iets wat je wel van plan bent, maar wat er nooit van komt... Dus nu direct maar even geregeld.
|
|
|
Naish........what else???

|
Zo lang ik WEL betaald heb en nog nooit niets van deze vereniging gehoord heb blijf ik het oplichters vinden! Dus Sjors doe er eens iets aan!!!  Gewoon dus geen lid worden!
|
|
|
ErikB

|
Deze jongens doen een hoop achter de schermen en doen super top werk. Dus gewoon lid worden. En meld je eigen dan aan als vrijwiliger Bob schrijf jij stukjes aan de leden verzorg jij dat toch.
|
|
|
KITE ANGEL

|
Hee dudes ik hoor ook niet veel van het NKV maar ze zijn zeker wel actief  HAHA zolang mijn spot open blijft en er leuke wedstrijdjes worden georganiseerd ben ik al blij en idd voor een beetje geld waar je ook niet echt armer van word en toch een verz. door heel europa heen dat vind ik TOP gasten keep doing these good things  GGGRRTTTZZZ Eddy
|
|
|
~Sjors RE-CO2

|
Zo lang ik WEL betaald heb en nog nooit niets van deze vereniging gehoord heb blijf ik het oplichters vinden! Dus Sjors doe er eens iets aan!!!  Gewoon dus geen lid worden! secretaris@kitesurfvereniging.nl Heb ik je al 10000 keer gezegd... ik ga niet over de leden.. heb geen zicht in de database... Moet je echt bij Olaf of Salvador zijn en dan is het zo geregeld. Maar ja zeikerds hou je altijd 
|
|
|
|
TtHoM@s

|
je heb me overtuigt. zodra ik me spulle bij elkaar heb word ik lid. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Silversurfer1

|
hmm merk niet zoveel van ze... ik vaar altijd op ijmuiden of wijk aan zee...daar hebben we zelf contact met de reddingsbrigade en politie enzo...
|
|
|
~Sjors RE-CO2

|
Ja idd Sliver en 1 van jullie is regiovertegenwoordiger... weet zelf even niet zo wie dat is....Maar die is er! Maar beter zelf voorkomen... dan dat wij dat moeten doen!  top werk... Sjors
|
|
|
Stefan S
Geen avatar
|
Ben ondertussen al drie jaar lid en ben van mening dat de vereniging goed werk verricht. Om een grotere stem in het geheel te krijgen (tbv vrijstellingen en dergelijke) raad ik dat iedereen lid wordt.
|
|
|
Cesso
Geen avatar
|
ik weet wel als de nkv er niet was geweest dan waren de aangewezen plekken op het ijselmeer en de waddenzee er nooit geweest. Dus graag niet negatief zijn over de nkv maar ja je hebt altijd meelifters en je krijgt ook nog eens het magazine van het watersportverbond (schipper)thuis gestuurd 1 keer in de zoveel tijd NKV = 
|
|
|
|
kentyman

|
ik ben iig al lid, hoe meer zielen hoe meer vreugd en ook hoe serieuzer de NKV wordt genomen door de overheid (en die verzekering is ook riellekst)
|
|
|
xray

|
lid!
|
|
|
~Arjan
Founding Father

|
Zo lang ik WEL betaald heb en nog nooit niets van deze vereniging gehoord heb blijf ik het oplichters vinden! Dus Sjors doe er eens iets aan!!!  Gewoon dus geen lid worden! Ik snap je reactie maar geloof in het NKV. Op momenten dat ik het erg druk heb zie ik soms ook geen ruimte meer om zoals het hoort te communiceren en alle mails te beantwoorden. Ik vertrouw er dan op dat mensen dit weten en geloven in de dingen die ik doe. Ik denk dat het zo ook gaat bij bijvoorbeeld het NKV. Allemaal vrijwilligers die goede dingen doen voor ons kiters. Maar zodra ze blijven communiceren op een bepaald niveau komen ze nooit verder. Maar goed, een mooi welkomswoord voor mensen die lid worden is op zijn plaats.
|
|
|
Flying Circus
Gast
|
ok, ok, heb net dat aanmeldingsformulier uitgeprint, ingevuld en opgestuurd, veel armer wordt je er niet van. Ik twijfel er niet aan dat ze hele goede dingen doen maar een beetje goede communicatie naar je leden vind ik geen overbodige luxe. Ze hebben een beetje duffe, stoffige website waardoor ik op het eerste gezicht het gevoel kreeg te maken te hebben met een beetje een vastgeroeste club. Een groepje dudes met hele mooie ideeen en bedoelingen maar die het er allemaal een beetje bij moeten doen waardoor de intensie naar verloop van tijd verzwakt. Dit zal allemaal heus niet het geval zijn maar als je niet zorgt voor een goede communicatie gaat iedereen een eigen beeld creeren bij het NKV.
Een tijdje terug sprak iedereen weer over al die ongelukken, kitebewijzen, toezicht, hoe lang nog etc. Naar mijn gevoel hangt dit allemaal nog steeds aan een zijde draadje, er hoeft maar ergens een kitelijntje achter een kinderoortje of keeltje te blijven steken en het is volgens mij echt gebeurd. En nog steeds zien we allemaal regelmatig mensen onverantwoord bezig op het strand.
Volgens mij is het NKV toch de aangewezen club die hier initiatieven moet nemen, dus in de praktijk en niet alleen theoretish gezwets.
Of zie ik het verkeerd
|
|
|
Naish........what else???

|
De zaken waar de medewerkers (op vrijwillige basis) zich voor in zetten zijn prima, de resultaten die ze bereiken zijn ook super! Om een organisatie de mogelijkheden te geven om dingen voor elkaar te krijgen is er menselijke inzet (hulde) en geld nodig. Persoonlijk ben ik bereid om de nodige contributie te betalen en dit heb ik dan ook gedaan. Nadat ik netjes de verschuldigde contributie voldaan had heb ik geen enkele bevestiging van het NKV ontvangen, dit valt me gewoon zwaar tegen, een briefje of mailtje was voldoende geweest. Vervolgens geef ik bij mederwerkers van het NKV mijn punt aan en wederom 0,0 reactie. Acties om nieuwe leden te werven zijn zinloos wanneer je organisatie niet de juiste infrastuctuur heeft om bestaande en betaalde leden goede te registreren. Een brief met bevestiging van mijn lidmaatschap en een eventueel formulier voor automatische incasso voor de volgende contributie zou geen overbodige luxe zijn. Hopende het NKV hiermee wakker te hebben geschud bedank ik de mederwerkers voor hun inzet!!! 
|
|
|
~Sjors RE-CO2

|
De zaken waar de medewerkers (op vrijwillige basis) zich voor in zetten zijn prima, de resultaten die ze bereiken zijn ook super! Om een organisatie de mogelijkheden te geven om dingen voor elkaar te krijgen is er menselijke inzet (hulde) en geld nodig. Persoonlijk ben ik bereid om de nodige contributie te betalen en dit heb ik dan ook gedaan. Nadat ik netjes de verschuldigde contributie voldaan had heb ik geen enkele bevestiging van het NKV ontvangen, dit valt me gewoon zwaar tegen, een briefje of mailtje was voldoende geweest. Vervolgens geef ik bij mederwerkers van het NKV mijn punt aan en wederom 0,0 reactie. Acties om nieuwe leden te werven zijn zinloos wanneer je organisatie niet de juiste infrastuctuur heeft om bestaande en betaalde leden goede te registreren. Een brief met bevestiging van mijn lidmaatschap en een eventueel formulier voor automatische incasso voor de volgende contributie zou geen overbodige luxe zijn. Hopende het NKV hiermee wakker te hebben geschud bedank ik de mederwerkers voor hun inzet!!!  secretaris@kitesurfvereniging.nl
|
|
|
FrankP

|
NKV doet goed werk! Ga zo door mannen 
|
|
|
Janus

Logs: 0 | 4 uur
|
ik weet wel als de nkv er niet was geweest dan waren de aangewezen plekken op het ijselmeer en de waddenzee er nooit geweest. Dus graag niet negatief zijn over de nkv maar ja je hebt altijd meelifters en je krijgt ook nog eens het magazine van het watersportverbond (schipper)thuis gestuurd 1 keer in de zoveel tijd NKV =  Wil best wel weer lid worden. Maar ben het niet eens met het eerste in je post; Men had er beter voor kunnen zorgen dat het BPR niet werd aangepast waardoor de ellende is begonnen. My2cents.
|
|
|