Willeke Kuiper
Gast
|
Wat is vergeten was: Er is nu tot 225 euro voor geboden, was zelf van plan er 250 voor te gaan bieden..
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Ik zou door sparen voor wat beter (en nieuwer) materiaal!!
|
|
|
Willeke Kuiper
Gast
|
Hmm, ik heb alleen maar max 300 te besteden...
Vast bedankt!
|
|
|
jelle192
|
Het is niet top, maar voor rond de 250 euro is het zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.
p.s. Als je begint met kiten: Heb je al een goede w.a. verzekering? Zo niet: word lid van de nkv!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Een Wipika Hydro is volgens mij 2 lijns, en 9 meter is niet zo groot (of is dat de geprojecteerde maat of hoe zit dat?) Dat board zal wel redelijk groot zijn, en een directional lijkt me nou niet echt handig!!
Tjsa.. Ik zou proberen nog even door te sparen!
|
|
|
xray
|
Hydro is gewoon 4 lijns, kite is behoorlijk mid/low aspect. Directionals zijn voor het prille begin vanwege hun drijfvermogen en grote vinnen/grip/koersstabiliteit nog steeds prima, zo gauw je rakjes kunt varen en hoogte kunt houden kun je een ander/kleiner board kopen van rond de 135.
Is mijn ervaring met wat vrienden om mij heen!
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Hydro 9 is idd 4-lijns modeljaar 2002. Nog geprojecteerde WiPiKa maten toen dus flat ergens rond de 12 meter. Goede allround maat en kite is ook geschikt voor een beginner. Kite compleet zou in goede staat zo'n 200 euro kunnen doen, board 50-75 en trapeze 25-35 dus 275-325 euro lijkt het mij wel waard. Directional is leuk om te beginnen. Daarna doorverkopen aan de volgende beginner. Kun je voor dat geld geen buil aan vallen toch....
|
|
|