gevonden ?

JanWil

Geen avatar

Berichten: 1
Augustus 06, 2005, 21:42:35
edit2Rapporteer  
Strand OOSTVORNE : vanmiddag laat ben ik even in de problemen geweest en ben bestolen van trapese en kitebord verloren : Fanatic Skyrider ! Heeft iemand iets gezien of gevonden ??????? Kans is klein maar probeer toch op deze manier mijn duur verdiende centen terug te vinden. Laat me het even weten.
plaaggeest

Berichten: 1209
Antwoord #1 Augustus 06, 2005, 22:33:54
edit2Rapporteer  
ik neem voortaan wel een kluis mee naar het autostrand! jezus wat word er veel gejat!!!
balen man voor je!!  ThumpDown
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #2 Augustus 06, 2005, 22:37:12
edit2Rapporteer  
Zo wordt het er niet leuker op.

Ik hoop dat je je spullen terug krijgt
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #3 Augustus 07, 2005, 18:14:28
edit2Rapporteer  
Er word gewoon echt t e   v e e l gejat!!!!!!! Neer hakke die lui (angry_kitesmiley)
succes ..
Joost--

Geen avatar

Berichten: 1016
Antwoord #4 Augustus 07, 2005, 20:06:39
edit2Rapporteer  
Ik vervoer me kites nu in bolderkar het autostrand op. Word tijd voor een deksel  met hangslot.
Wieltjes eronderuit in de bolderkar deksel erop slotje erop..
Misschien hout dat ze tegen
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #5 Augustus 07, 2005, 20:14:44
edit2Rapporteer  
Joost.. Ik denk dat dat ook maar het beste wordt.. Lijken net bendes he.. Altijd wordt daar wel wat gestolen..
Darkwing
Gast
Antwoord #6 Augustus 07, 2005, 20:24:09
edit2Rapporteer  
Dat kiteboardje hoeft niet eens gestolen te zijn, kan maar zo dat die daar nog ergens rond drijft of dat iemand zag dat er niemand bij was, en dat het boardje redelijk ver af was gedreven en hem toen maar voor de zeker heid mee heeft genomen/ergens heeft neer gelegt...

Maar toch klote!!!

Ook raar dat je trapeze weg is, dan zou het haast wel iemand die ook kitesurft moeten zijn...

Ik neem in ieder geval niet meer mee dan nodig is, altijd maar een kite... En nu blijf ik ook altijd bij mijn spulletjes, pffft.... 

robster
Gast
Antwoord #7 Augustus 08, 2005, 08:35:47
edit2Rapporteer  
2 weken geleden is mijn boardje (splinternieuw ) ook " verdwenen" op autoplaya.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #8 Augustus 08, 2005, 08:43:04
edit2Rapporteer  
Playa blijft erg gevoelig voor rovers!! Shoppen ze niet op de parkeerplaats dan shoppen ze wel op het strand terwijl jij op het water staat. ThumpDown  Het roversparadijs is geopend bij de sluiting van playa. ThumpDown
Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #9 Augustus 11, 2005, 20:51:21
edit2Rapporteer  
Wij zitten altijd wat verder op (dat zandbankje halverwege) en hebben nog nooit last gehad van diefstal. Ook is daar wel een goed toezicht doordat je vrij snel aanspraak maakt met iedereen daar. Hierdoor wordt er (hopelijk) wat meer op je spullen gelet. Misschien een optie?
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #10 Augustus 11, 2005, 21:07:21
edit2Rapporteer  
Je moet ook erg oppassen met de scholen daar. Laatst zag ik ze ook al een keer met mijn pomp weg lopen.
Gebeurt niet express, maar wel vervelend als je het niet zou zien.
Merk daarom altijd al je spullen.
Want de scholen nemen alles mee wat los ligt en waar naish op staat.
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #11 Augustus 11, 2005, 21:24:18
edit2Rapporteer  
Hey Jan, had je je trapeze op het strand laten liggen of zo dat die gejat is? En hoe ben je je board verloren dan? Het is aanlandinge wind, dus je zou zeggen dat alles wat drijft aanspoelt?
bolke007
Gast
Antwoord #12 Augustus 11, 2005, 21:55:14
edit2Rapporteer  
er word daar wel erg veel gejat.............waarom liggen jullie niet eens wat lok materiaal neer zoals een board bv, en dan van afstand in de gaten houden met een groepje, of er iemand is die het board probeerd mee te nemen, en dan met z'n allen er op af...........!!!!

Moet een keer gebeurd zijn met dat gejat van andersmans spullen!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #13 Augustus 11, 2005, 21:58:31
edit2Rapporteer  
Hoe verkloot je de beste kitespot van Nederland? De sluiting van Oostvoorne is de handleiding hiervoor  (angry_kitesmiley)
maarten_schepers

Berichten: 236
Antwoord #14 Augustus 12, 2005, 09:43:14
edit2Rapporteer  
@bolke007: Misschien moeten we er een touwtje aan vastknopen, kun je hem net voor z'n neus wegtrekken Huh
Tjarlie

Geen avatar

Berichten: 57
Antwoord #15 Augustus 12, 2005, 09:53:53
edit2Rapporteer  
@Maarten:Hahaha...

Eigenlijk is de beste oplossing om als je met meerdere mensen bent er voor te zorgen dat er altijd iemand bij [of in de buurt] van de spullen blijft... In de praktijk is dit alleen niet tof... bij goede wind wil iedereen bij aankomst _direct_ het water op... Om er de komende paar uur ook niet meer van af te komen...
Gelukkig is er bij ons nog nooit wat gejat, maar het wordt wel steeds minder relaxed om je spullen te laten liggen...
jeroen90
Gast
Antwoord #16 Augustus 12, 2005, 12:33:08
edit2Rapporteer  
er word gewoon te veel gejat we moeten echt wat verzinnen

die van maarten is echt goed hahaha
walker

Berichten: 177
Antwoord #17 Augustus 12, 2005, 15:05:39
edit2Rapporteer  
Ik ben een "kist" aan het maken, volgens het bolderkar princiepe. Maar dan met afsluitbare deksel en afneembare wielen. De kist heeft precies de afmeting dat ie zonder wielen achter in mijn stationwagen past. Kom ik op het parkeerterrein, kist er uit, wielen eronder (zeer eenvoudig eronder klikken) touw om te trekken en lopen maar.

Op het strand spullen die ik nodig heb eruit, alle kleding enz. in de kist wielen er onderuit en ook in de kist. HANGSLOT erop, sleutel om mijn nek onder mijn wetsuite. En klaar is kees.

Zal foto's en produktie kosten plaatsen zodra ik die heb.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #18 Augustus 12, 2005, 15:27:48
edit2Rapporteer  
Hey Jan, had je je trapeze op het strand laten liggen of zo dat die gejat is? En hoe ben je je board verloren dan? Het is aanlandinge wind, dus je zou zeggen dat alles wat drijft aanspoelt?

Ik merk als je je board verliest het vaak op de plek blijft drijven waar je het verloren hebt. Maar richting strand drijven ho maar.

Het beste lijkt mij dat de ervaren kiters even het bordje pakken en naar de kant brengen, dan kan de onervaren kiter zich naar het strand sleuren en verder gaan. Je ziet vaak wie geen bordje meer heeft. Ik ben nog niet zo'n goede kiter maar ik probeer het wel als ik een bordje ver weg zie drijven. En zo vaak komt het niet voor.

Een kleine moeite en een groot plezier.  ThumpsUp
Tjarda
Gast
Antwoord #19 Augustus 12, 2005, 15:32:01
edit2Rapporteer  
Ik ben een "kist" aan het maken, volgens het bolderkar princiepe. Maar dan met afsluitbare deksel en afneembare wielen. De kist heeft precies de afmeting dat ie zonder wielen achter in mijn stationwagen past. Kom ik op het parkeerterrein, kist er uit, wielen eronder (zeer eenvoudig eronder klikken) touw om te trekken en lopen maar.

Op het strand spullen die ik nodig heb eruit, alle kleding enz. in de kist wielen er onderuit en ook in de kist. HANGSLOT erop, sleutel om mijn nek onder mijn wetsuite. En klaar is kees.

Zal foto's en produktie kosten plaatsen zodra ik die heb.

Dat zou echt Super zijn!
En wel er allemaal bovenop springen als we ooit iemand zien sjouwen met zo'n kist zonder dat de wielen eronder zitten he?
Maar serieus: wel echt een goed idee!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.