Waar niemand over praat.....

Claudia

Berichten: 502
Augustus 08, 2005, 08:47:46
edit2Rapporteer  
Ik heb wel eens een discussie met medekiters, maar goed, even een marktonderzoek dan maar. Is het nou echt zo dat iedereen, misschien wat vrouwen uitgezonderd in zijn pak plast? Ik weiger het gewoon he, vind het zo ontzettend ranzig, het is niet de makkelijkste oplossing....maar het idee alleen al. (geschokt_kitesmiley)
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #1 Augustus 08, 2005, 09:01:38
edit2Rapporteer  
Alleen in uiterste noodzaak, en dan ook nog alleen in de winter als je geen zin hebt je pak uit te trekken om te pissen.
Misschien een steamer met gulp een optie??....alleen oppassen voor de rits.... (grinnik_kitesmiley)

Lijkt wel rubber- en plassex.... schater maar dan met wind.... schater
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #2 Augustus 08, 2005, 09:09:21
edit2Rapporteer  
BAH!!  (grinnik_kitesmiley)

doek dus ech nie he!! De allereerste keer in een wetsuit eens geprobeerd, maar had daarna zeker 30 minuten een warme stroom rond mijn buikstreek. Ik trek nu mijn trapeze zo strak aan dat ik niet eens aan plassen KAN denken  (grinnik_kitesmiley)
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Augustus 08, 2005, 09:13:07
edit2Rapporteer  
Dat doe ik nu dus echt niet!! is smerig man.

Maar we hadden het er gisteren nog over waarom dat er toch geen steamers bestaan met een gulp?
Claudia

Berichten: 502
Antwoord #4 Augustus 08, 2005, 09:37:57
edit2Rapporteer  
Ja nee daar heb ik wat aan, een gulp.....toch wel shit hoor, dat hele pak uit en dan een bosje zoeken. Drink ook wel graag thee tussen het kiten door, maar goed, dan moet ik nog vaker. 
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #5 Augustus 08, 2005, 09:43:59
edit2Rapporteer  
Voordat je in je pak gaat eerst ff snel een plasje. Als het goed is dan moet je het de rest van de dag wel volhouden. Maar dat is afhankelijk van de sterkte van je blaas.......en hoeveel bier je tussentijds hebt gezopen... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #6 Augustus 08, 2005, 09:47:34
edit2Rapporteer  
Ja nee daar heb ik wat aan, een gulp.....toch wel shit hoor, dat hele pak uit en dan een bosje zoeken. Drink ook wel graag thee tussen het kiten door, maar goed, dan moet ik nog vaker.

Ooit van een plastuitje gehoord?  (grinnik_kitesmiley)
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #7 Augustus 08, 2005, 10:08:22
edit2Rapporteer  
leander :P.. goeie morgen :P... haha
Fabian
Gast
Antwoord #8 Augustus 08, 2005, 10:12:18
edit2Rapporteer  
Zodra ik het water in loop pis ik um vol.....de 1e move is een deathman.....lekker door je hele pak laten stromen.......daarna ff doorspoelen door een kiteloop onder water te maken ThumpsUp
Veeeeel water drinken en je ruikt er nix meer van schater
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #9 Augustus 08, 2005, 16:19:21
edit2Rapporteer  

...alleen oppassen voor de rits....


ehmz...KiteDemon...draag jij je "zaakje" op je rug dan...??? schater schater schater schater schater schater
Darkwing
Gast
Antwoord #10 Augustus 08, 2005, 16:26:54
edit2Rapporteer  
Mischien kan hier een poll van worden gemaakt?

Ik heb (volgens mij) nog nooit in mijn pak gepist, lijkt me ook niet echt lekker!!!
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #11 Augustus 08, 2005, 16:29:02
edit2Rapporteer  
...Ah..ik zie het al.....toch mijn pak al die tijd achterstevoren aan getrokken.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Maar een waterdichte gulp met een rits zou wel makkelijk zijn voor mensen met een zwakke blaas. En voor de dames een rits van voor tot achter..... (grinnik_kitesmiley)
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #12 Augustus 08, 2005, 16:54:39
edit2Rapporteer  
Ik weet niet waarom, maar ik moet altijd enorm vaak pissen als ik aan het kiten ben. Waarschijnlijk omdat ik altijd veel drink. Zo vaak als ik moet pissen is het gewoon irri als ik steeds van het water moet. Dus ik ben een echte pak-pisser. Maar ik trek wel altijd door. Nadat ik gepist heb trek ik mijn kraag altijd open om er even flink wat "vers" water doorheen te laten stromen.

Ik ben trouwens al een ver gevorderde pak-pisser, ik kan het zelfs tijdens het varen.  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Na het kiten spoel ik mijn pak altijd zorgvuldig uit onder de douche, werkt perfect en mijn pak stinkt niet.

Greetz (hangloose_kitesmiley)

ps: in de winter kan het net genoeg zijn om weer een uurtje door te kunnen  schater
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #13 Augustus 08, 2005, 19:57:50
edit2Rapporteer  
...een catheter kan ook een optie zijn... schater schater (schater_kitesmiley)maar niet voor mij...Ik zeik m'n angstzweet van te voren wel uit en als ik dan moet tijdens het kiten, dan neem ik wel ff een break... ThumpsUp ThumpsUp
plaaggeest

Berichten: 1209
Antwoord #14 Augustus 09, 2005, 10:28:27
edit2Rapporteer  
ik loop wel naar een bosje toe! om hetdaar te lozen!:P
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #15 Augustus 09, 2005, 11:17:27
edit2Rapporteer  
ik ben ook gelegenheids-pak-pisser... ik probeer 't wel te vermijden maar als ik op 't water sta en ik ben lekker aan 't raggen en ik merk dat m'n blaas-druk m'n concentratie aan 't verbibsen is dan wil ik wel es na een crash ff wat langer in 't water blijven liggen :-) Vooral in de winter is 't lekker warrum hmmmmm...
Schrale Sjaan
Gast
Antwoord #16 Augustus 09, 2005, 13:14:09
edit2Rapporteer  
Gewoon net als Rlkke, in je pak zeiken als je het niet meer kunt houden, en daarna ff doorspoelen door met de kraag open te houden een flinke guts zeewater naar binnen te scheppen. Thuis je pak in de wasmachine op een kort spoelprogramma met koud water, en je pak is weer helemaal clean. Dat spoelen in de wasmachine doe ik trouwens altijd, ook als ik er niet in gepist heb.
Tjarlie

Geen avatar

Berichten: 57
Antwoord #17 Augustus 09, 2005, 14:27:42
edit2Rapporteer  
Ben ik dan echt de enige vrouw die heel stiekum ook af en toe niet het water uitgaat en de duinen in en koud en brrr in zake van hoge nood??
Probeer het wel zoveel mogelijk te voorkomen, maar af en toe, als de nood echt hoog is...
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #18 Augustus 09, 2005, 14:49:15
edit2Rapporteer  
Ben ik dan echt de enige vrouw die heel stiekum ook af en toe niet het water uitgaat en de duinen in en koud en brrr in zake van hoge nood??
Probeer het wel zoveel mogelijk te voorkomen, maar af en toe, als de nood echt hoog is...

That's IT. Ik til je tas al niet meer en nu stop ik ook nog definitief met het uitspoelen van je wetsuit!!  (tong_kitesmiley)
jeroen90
Gast
Antwoord #19 Augustus 09, 2005, 15:20:24
edit2Rapporteer  
in de winter is het misschien wel lekker maar ik doe het niet.
Tjarlie

Geen avatar

Berichten: 57
Antwoord #20 Augustus 09, 2005, 15:42:32
edit2Rapporteer  
Ben ik dan echt de enige vrouw die heel stiekum ook af en toe niet het water uitgaat en de duinen in en koud en brrr in zake van hoge nood??
Probeer het wel zoveel mogelijk te voorkomen, maar af en toe, als de nood echt hoog is...

That's IT. Ik til je tas al niet meer en nu stop ik ook nog definitief met het uitspoelen van je wetsuit!! (tong_kitesmiley)

Hahaha... Gelukkig kan ik goed voor mezelf zorgen  :Smiley
Freija
Gast
Antwoord #21 Augustus 09, 2005, 20:24:49
edit2Rapporteer  
hahahha wat een discussie
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #22 Augustus 09, 2005, 21:38:21
edit2Rapporteer  
Is pis gewoon in mijn pak en trek ook door door een verse golf water bovenlangs naar beneden te laten gaan en spoel hem iedere keer goed uit onder de douche.

Ff iets anders zijn er toevallig ook schijters onder ons die wel eens in hun pak hebben gescheten loser schater
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #23 Augustus 09, 2005, 21:46:07
edit2Rapporteer  
`Gewoon plassen in dat pak, lekker belangrijk!!!
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #24 Augustus 09, 2005, 21:49:32
edit2Rapporteer  
Juist Bob hier worden de sissies van de "echte jongens" gescheiden. Dit zijn ook de guys die in de winter video's kijken ipv doorkiten loser schater loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.