Kiters in de achterhoek en locatie in de achterhoek

blackbooster
Gast
Augustus 08, 2005, 23:26:23
edit2Rapporteer  
Ha volk,

Na jaren te hebben gepowerkite nu maar eens de stap gemaakt naar het kitesurfen. Alleen nu het volgende zijn er kiters uit de achterhoek die net als ik de problemen ervaar dat er maar verrekte weinig kiters hier zijn? En die ook niet altijd een helpende hand in de buurt hebben. Mail dan misschien kunnen we samen een keer gaan. Ik ben laatst om stroombroek geweest ging wel aardig daar en lekker dichtbij. kun je ook een keer op een doordeweekse avond gaan.

ik zie jullie reacties tegemoet.

Gr Blackbooster
snip

Berichten: 399
Antwoord #1 Augustus 09, 2005, 09:51:26
edit2Rapporteer  
hey man ik kom ook uit de achterhoek ik woon vlakbij doetinchem en heb ook al eens zitten denken om op stroombroek te varen savonds ofzo.
er zijn maar heel weinig kiteboarders hier in de omgeving een vriend van mij kiteboard ook met geleent materiaal van mij. We kunnen wel een keer wat afspreken. en ff mekaar toevoegen op msn: snipkite@hotmail.com

groet nick snippe
blackbooster
Gast
Antwoord #2 Augustus 09, 2005, 15:29:03
edit2Rapporteer  
He Nick,

Heb je toegevoegd aan mijn MSN. Waar woon je dan? Ik kom zelf uit Ulft. Vanavond ga ik nog ff naar stroombroek. Ben je toevallig familie van Snippe van de zandafgraving???

Waar kite je normaal gesproken dan? Ik hoor wel van je.

Gr Blackbooster
snip

Berichten: 399
Antwoord #3 Augustus 09, 2005, 20:05:42
edit2Rapporteer  
hey ja ben familie van mijn vader zat vroeger ook bij in de zandwining toen heeft zijn broer (is mijn oom) het overgenomen en is me vader weer een nieuwe zandwining begonnen. ik weet niet of je hem kent hij heet wim snippe en heeft ook een aantal keren parijs dakar gereden.

ik kite meestal op horst(niet zo vaak want heb niet altijd vervoer) wou het wel een keer proberen op stroombroek maar niet in me 1tje

ik woon in hengelo gld
maar fiets zo naar stroombroek toe moet toch elke dag naar school fietsen ben nog geen 18 ThumpDown
blackb0oster
Gast
Antwoord #4 Augustus 09, 2005, 22:31:40
edit2Rapporteer  
Ja nick ken je vader wel. Heb nog voor hem gewerkt (vakantie werk) In netterden oude en nieuwe winning en later ook nog een tijdje bij Adreba in 's Heerenberg. Dus ik ken hem wel ja.

Nee maar is goed als de wind een keer goed is moeten we maar afspreken je hebt mijn e-mailadres en tevens msn dus dat gaat wel goed komen. Waarmee vaar jij board en kite?

Was vanavond heel even op stroombroek kite getracht af te stellen maar wind was echt knake

dus dat ging hem niet worden.

gr Blackbooster
snip

Berichten: 399
Antwoord #5 Augustus 09, 2005, 23:11:32
edit2Rapporteer  
hey zou ik je echte naam mischien mogen weten Huh

ik vaar met cabrinha 2004 materiaal heb 12 en 17 m
en heb 2 boards 1 cyclone custom board 1.22 ofzo en 1 gaastra prototype van 2006 is 1.28cm net aangeschaft in Tarifa (hangloose_kitesmiley) Joepie
en verder nog wat zelfgemaakte prut oja heb ook nog een wipika hydro (te koop)
waar vaar jij mee?
blackbooster
Gast
Antwoord #6 Augustus 10, 2005, 10:48:10
edit2Rapporteer  
Mijn naam is Peter van Tuijl

Ik vaar met een Takoon Skoop 11.6 m en moet nog een grotere maat aanschaffen.

Mijn board is een Airrush Jimmy Lewis

Verder nog een hoop powerkites c-quads etc. Maar gebruik ik niet vaak meer soms in de winter om een beetje op het strand te knallen.

snip

Berichten: 399
Antwoord #7 Augustus 10, 2005, 11:03:40
edit2Rapporteer  
wat is je niveau als ik vragen mag ik zelf kan goed heen en weer varen hoogte houden en een beetje springen

oja en als je van plan bent grotere maten aan te schaffen moet je ff bij ebay.nl kijken gaan echt 2004 kites weg voor 400 euro of minder

wat betreft het kiten op stroombroek ga morge eerst een paar dagen naar texel toe.
dus dat word dan volgende week savonds een keer als er wind is of in het weekend.

waar laat jij je kite op aan welke kant?
blackb0oster
Gast
Antwoord #8 Augustus 10, 2005, 16:53:33
edit2Rapporteer  
Nick,

Spreek je verder op de MSN wel

GR
Steven

Berichten: 1301
Antwoord #9 Augustus 10, 2005, 19:31:40
edit2Rapporteer  
Nick,

Spreek je verder op de MSN wel

GR
jullie worden verstandig...!
maarten_schepers

Berichten: 236
Antwoord #10 Augustus 12, 2005, 10:57:57
edit2Rapporteer  
Kijk wel uit met zandwinningen, deze kunnen heel onvoorspelbaar zijn. voor de rest zal je toch al snel richting midden nederland moeten wil je een leuk stukje water vinden
blackbooster
Gast
Antwoord #11 Augustus 14, 2005, 00:15:57
edit2Rapporteer  
Maarten,

We hebben het ook niet over kiten op een zandwinning! Zijn vader bezit een aantal van die dingen. En stroombroek is van origine wel een zandwinning maar is niet erg diep. Wel een grote plas. Dus daar moeten we op zichzelf wel kunnen kitesurfen.

We gaan het gewoon proberen.

Wie niet waagt wie niet wint(d)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.