*suus...
Gast
|
woooooow das gaaf (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
maarten_schepers
|
(grinnik_kitesmiley) Grappig (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jappy
|
Cool. Vroeger had je ook zoiets. Dan moest je met een potlood en een aantal tandwieltjes allemaal cirkels draaien.
|
|
|
jeroen90
Gast
|
echt cool vind ik dit ben al kwartier aan het tekenen maar eigenlijk moet je eerst een tekening maken en als hij klaar is hem kunnen laten draaien maarja
|
|
|
Rowin
|
echt cool vind ik dit ben al kwartier aan het tekenen maar eigenlijk moet je eerst een tekening maken en als hij klaar is hem kunnen laten draaien maarja
Jup, en een kiter bevoorbeeld :
|
|
|
Claudia
|
Leuk voor bij de Paddo's!!
|
|
|
Maurits
|
das wel gaaf zeg! maar het vraagt wel veel van je cpu
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
oeeh das gaaf
|
|
|
RaRo
|
Komen echt coole dingen uit... niet dat ik daar de artistieke eer echt voor kan opstrijken (huilen_kitesmiley)
|
|
|
|
GIJSPG
Gast
|
jullie stinken allemaal
|
|
|
GIJSPG
Gast
|
grapje (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (tong_kitesmiley) maar e is tekenen echt gaaf
|
|
|
Passie
|
oud topic.. en niks opmerking,,
|
|
|
pauluzz
|
Knap gemaakt!!
Zo krijgt tekenen wel een 2de dimensie (grinnik_kitesmiley)
Groet
Paul
|
|
|
lennart
|
dist is supper !!!
|
|
|
|
lennart
|
geen idee :| ik doe het ze niet na
|
|
|
Le Coq
Gast
|
Cool. Vroeger had je ook zoiets. Dan moest je met een potlood en een aantal tandwieltjes allemaal cirkels draaien.
Spirograaf!
Hahaha, volgens mij is dat ontzettend eighties!! (Had zelf ook zo'n ding )
|
|
|
Passie
|
heb er nog steeds 1:P
|
|
|
Otto
|
Als je op een papiertje tekent dan heb je al te maken met 2 dimensies, namelijk lengte en breedte. De 3e dimensie is diepte, vandaar dat je bij 3D(imensies) films de visjes rond kan zien zwemmen. Wij hebben te maken met 4 dimensies in de "normale" wereld, lengte, breedte, diepte en tijd. Einstein heeft bedacht dat er nog meer dimensies moeten zijn, het probleem is alleen dat deze meerdere dimensies (nog?) niet ontdekt zijn.
|
|
|
Susan
|
Als je op een papiertje tekent dan heb je al te maken met 2 dimensies, namelijk lengte en breedte. De 3e dimensie is diepte, vandaar dat je bij 3D(imensies) films de visjes rond kan zien zwemmen. Wij hebben te maken met 4 dimensies in de "normale" wereld, lengte, breedte, diepte en tijd. Einstein heeft bedacht dat er nog meer dimensies moeten zijn, het probleem is alleen dat deze meerdere dimensies (nog?) niet ontdekt zijn.
best interessant
|
|
|
|
|
Susan
|
ligt eraan wat je mooi vind :
|
|
|