lijnlengtes

baan
Gast
Augustus 13, 2005, 22:54:38
edit2Rapporteer  
Hallo!

Ik heb inmiddels vier kites(8; 9.5; 12; 16)  en twee bars. De korte bar wil ik op de kleine kites varen en de lange bar op de grote kites. Nu kwam ik tot de ontdekking dat op de korte bar langere lijnen (30m?) zitten dan op de lange bar (24m?).

Nu is mijn vraag, kan ik dit het best zo laten of kan ik beter de lijnen omzetten?

Aan de ene kant, langere lijnen bij de kleine kites is goed omdat ze dan minder snel sturen.
Maar aan de andere kant, langer lijne is ook krachtigere? en langdurigere powerzone? Dus dat wil ik juist niet bij veel wind.

Wat weegt het zwaarst?

Alvast bedankt..
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #1 Augustus 14, 2005, 17:03:50
edit2Rapporteer  
...ik zou ze idd omzetten. Bij veel wind zijn de vlagen ook veel harder en met kostere lijnen veel beter te controleren...
baan
Gast
Antwoord #2 Augustus 15, 2005, 08:32:30
edit2Rapporteer  
Ok, thnx!

Niet veel reacties..

Moeilijk om er een antwoord op te geven?

Groetjes,

Bennie
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Augustus 15, 2005, 09:10:51
edit2Rapporteer  
Niet moeilijk om antwoord op te geven, maar het antwoord van Marcel volstaat gewoon en daar hoeft dan ook niets aan toegevoegd te worden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.