Jappy
|
Hoe zwaar ben je?
Zelf heb ik naast mijn 12 een 16. Ik heb alleen geen ervaring met North.
|
|
|
Mick
Gast
|
Je gewicht is inderdaad wel handig om te weten maar aangezien je al een 12 hebt is die 16 de meest logische keuze. 8-12-16 / 10-14-18 ..... Maar zijn natuurlijk geen keiharde waardes....
|
|
|
FLOF
|
Een keer de Vegas 18 geprobeerd...traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaag! Ga voor de 16 als je al een 12 hebt, 4M2 ertussen is top.
|
|
|
Ricardo
|
Als jij dat op die foto bent dan is een 12 groot zat voor je (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb de 2004 16m2. Die vliegt lekker snel (voor een 16m2) en stuurt goed, alleen low-end niet helemaal super, maar dat schijnt de Vegas05 16m2 wel te hebben!
|
|
|
marky1234
Geen avatar
|
Oja gewicht natuurlijk!! ik weeg 74 kg (ben niet het ventje op de foto!!) en heb een 1.48m board. Ik weet dat 4 m ertusen eigenlijk ideaal is. De 18 is traag, maar kun je hier niet nog (veel?) eeder me varen, of maakt dat niet zoveel? Is het gat tussen de 18 en de 12 echt te groot?
Wil een grotere kite om dus gewoon eerder te kunnen varen, en de snelheid van de 16 zal toch ook niet al te groot zijn?
|
|
|
MrRippey
|
Ik heb de 18 vegas05 maar weeg iets meer ik zou de 16 nemen, als aanvlling op een 12m2
|
|
|
Jappy
|
Juist, ga voor de 16. Zeker met jouw gewicht. Zelf ben ik 82kilo en vaar met een Style 139 en een M5 16, dus dan moet jij nog eerder kunnen varen.
Succes.
|
|
|
skyrider 138
Gast
|
de traagheid doet het voordeel volledig teniet... dus uiteindlijk is het verschil in inzetbereik hooguit 1 knoop of zo....
|
|
|
marky1234
Geen avatar
|
Ok ik ben overtuigd, de 16 m it's gonna be. Bedankt voor alle reacties. Stay cool, kite high!! Groetjes Mark
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
marky, ik heb evt nog wel een bijna gloednieuwe fuel 17 2005 voor je lekkere low-end kite, direct en lekker allround. prijs is € 675,-
06-43022600
|
|
|
steffen
Gast
|
hee ik wil graag een kite kopen maar ik weet niet hoe veel meter moet hebben ik weeg ongeveer 44kilo en als iemand mij kan helpen daar mee moet hij ff een e mail stuuren fietscross13@hotmail.com graag jullie advies op form oke doei (pimploser_kitesmiley
|
|
|
wouterb
|
@steffen
gebruik de zoek functie. Er zijn delaatste tijd meer van dit soort vragen geweest.
|
|
|
marky1234
Geen avatar
|
Hoi Ampeter, bedankt voor je aanbod, maar weet een adresje met een nieuwe Vegas 16m (exl bar) voor slechts 799. Daar ga ik dus voor . groetjes Marky
|
|
|
|
AnalogePixel
|
Als een je een grote Vegas te traag vindt kan je beter een Rhino 16 nemen en voor de kleinere maten een Vegas pakken..
|
|
|