Mick
Gast
|
Heyz Peter,
Het scheelt zeker wat met Nederland (Helaas). Ik heb vroig jaar een grote cabrinha gearbag in Duitsland gekocht en die was met verzend kosten nog zeker 40,- goedkoper dan in Nederland. En ik heb de shops hier echt de kans gegeven hoor.
Ik heb niets dan goede ervaringen met Duitsland wat dat betreft.
|
|
|
petertje
Gast
|
Waar heb je die gekocht?? Of wie raad jij aan ??
|
|
|
Mick
Gast
|
Waar heb je die gekocht?? Of wie raad jij aan ??
Check je mail!!
|
|
|
|
Garmt
|
Ik heb ook zo'n prolimit-travel-bag. Ze zijn perfect om je spul bij elkaar te houden & het vliegtuig in te smijten, maar om elke zaterdag het hele Oostvoorne-stuk te lopen zijn ze wat minder ideaal. De mijne heeft het vijf vluchten zonder problemen uitgehouden maar toen ik er een paar zaterdagen mee ging slepen scheurde de schouderband wel los.
|
|
|
|
-jeroen
|
Die gearbag van Cabrinha is super, gewoon één grote ruimte met 1 strappie om je board vast te zetten en de rest gooi jer gewoon los in. Geen gedoe met 8 vakken, 20 ritsen e.d. Is tenminste lekker bruikbaar, sommige andere tassen zijn zo geavanceerd dat je een 1/2 uur bezig ben alles netjes allemaal in het goede vakje te krijgen en als je 1 kitevinnetje zoekt moet je alles weer opnieuwe uit- en inpakken...
|
|
|
CabriPro
|
Dat heb je dus ook niet met de van Teckno Sport, hij is in 2en verdeeld 1 vak voor boards, ander voor kites, kliteband voor bar en een zakje voor kleine dingen. supper handig!!!!
|
|
|
joepje
|
Weet iemand waar je de Quiver bag van North kan bestellen? Lijkt me een geweldig tasje voor de mikmak. Tanks! Evetuele goede alternatieven (1 board, 3 kites, wieltjes en vliegbestendig) zijn natuurlijk welkom.
|
|
|
|
Rich
|
Heb 1,5 jaar geleden via www.flysurf.com (Frankrijk) een Prolimit kite/double wakeboard bag met wheels gekocht. Was bij hen 40 euro goedkoper. Die bag bevalt trouwens prima! Daar past een board, 4 kites, 2 barren en een shorty in.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Evetuele goede alternatieven (1 board, 3 kites, wieltjes en vliegbestendig) zijn natuurlijk welkom.
Zoiets zoek ik ook ja!
|
|
|
xray
|
Ik heb al een aantal jaren tot grote tevredenheid de hierboven genoemde bag van Cabrinha!
|
|
|
ouddorp-rules
|
Mystic 130 is super, past mega veel in en op het vliegveld doen ze vaak niet moeilijk gezien de maten! Lijkt een beetje op een golftas.
|
|
|