Kiten in natuurgebied/slufter (achter de palen)

Marc ooh
Gast
September 01, 2005, 20:46:44
edit2Rapporteer  
JAJA ze waren er weer!!! EIKELS die door het natuurgebied naast de slufter aan het kiten waren..
SUPERWEER 30 grd en toch nog 14 knts... maarja vanuit een beetje lastige richting.. dus met z'n allen lekker varen waar het niet mag!! tot dat oom agent het weet ziet en we verbannen worden tijdens de zomermaanden.. wat ik niet wil!! en ik denk niemand die graag kite op deze prachtige spot..

MANNUH KAPPUH MET DIE SHIT!!

HOOGTE LOPEN EN BUITEN BLIJVEN, BADGASTEN GEEN LAST!! VOGELTJES GEEN LAST!! EN WIJ BLIJVEN KITEN!!! ListenToMe
leon_kiting
Gast
Antwoord #1 September 02, 2005, 17:24:51
edit2Rapporteer  
Helemaal mee eens!!!

 moet maar ff wat anders gaan doen!!

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 September 02, 2005, 22:03:32
edit2Rapporteer  
zijn echte werk eens gaan doen bijvoorbeeld.... schater

Staat er eigenlijk wel een bord ofzo? ik weet als sinds ik er kom via dit forum dat het niet mag, maar ik kan me niet herinneren ooit wat gezien te hebben.

Maar mee eens dat we die milieu terroristen niet moeten uitdagen, gewoon voor de paaltjes blijven!
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #3 September 02, 2005, 22:13:31
edit2Rapporteer  
Er staan hekken omheen en paaltjes met verboden toegang borden vanwege natuurgebied en bla bla bla...

Is volkomen duidelijk volgens mij dat er niet gekite mag worden...
Wie het wel doet, moet gestraft worden met een boete.. Het is nou eenmaal zo.. Slufter is ook een gedoogd gebied voor kiten... Als we ons uit de verbods-zones houden, valt niemand ons lastig op de slufter...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.