Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Tja, het mag gezegd worden: Het ziet er weer gelikt uit allemaal. Enig idee wanneer het uit gaat komen?
|
|
|
janjo
Gast
|
Hey Yeah
Waar is het plaatje van de turbo diesel ik ben wel heel erg benieuwd waar slingshot mee gaat komen als antwoord op de bow kites?
Mocht je hier een plaatje van hebben zet die er ook even bij.
Mazzel Jan.
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
De beul kleuren!
|
|
|
plaaggeest
|
tjah kan er niet veel van zeggen! maar ziet er zeker top!! pirijzen, wanner zijn de kites leverbaar? Die machine heeft wel extreem dunne struts is het niet?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
@ rieuw op die foto zie je geen tubes dat zijn surflatjes die witte dingen!
Is volgens mij de bedoeling dat het de kite beter in vorm houd met minder wind
|
|
|
plaaggeest
|
ja dacht ik ookal! van die laten!! hoeveel stuts heeft de machine nu dan?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
5 volgens mij!
|
|
|
CabriPro
|
Gistermiddag Brouwersdam OCTANE demo
|
|
|
|
WaZuP
|
ziet er weer gelikt uit die nieuwe slingys
|
|
|
Passie
|
ziet er toch weer mooi uit.. wat gaan de prijzen van deze beesten worden??
|
|
|
Marc de Munnik
|
Vast dezelfde prijzen als ze vorig jaar hanteerden!
|
|
|
Frits
|
Mega-super-hyper-turbo-diesel.. right.. je kunt ook overdrijven met namen..
|
|
|
KiteDemon
|
Een schoonheidsprijs zal deze lijn niet winnen maar smaken verschillen. Maar Slingy staat wel bekend om zijn altijd smooth en easy vlieggevoel, dus dit zal wel weer een toppertje worden
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Dat is zacht uitgedrukt Fer.... Wat een vreselijk lelijke kites. Vooral die bow... Dat slaat echt alles. Lijkt wel of ze even snel nog een bow in elkaar hebben geflanst met wat restjes doek.. Weet niet wie bij slingshot de designer is, maar dat hij een groot gebrek aan fantasie heeft moge duidelijk zijn. Maar zo te zien ben ik ongeveer de enige die ze lelijk vind... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
xray
|
Nope Mathieu, ik steun je hier volledig in. De enige mooie SS vond ik de knalgele Fuel!
|
|
|
Matthieu Termes
Gast
|
Ik blijf lekker met m'n 2005 shit varen.
Lijkt wel een kite uit 1806....
|
|
|
Cesso
Geen avatar
|
ik steun je hier ook in heb jaren met slingshot gevaren echte beul kites maar ze kunnen nu toch wel eens een keer goeie kleurencombinaties vinden??? (tong_kitesmiley) maarja dat is personelijk ben benieuwd of ze nu ook eens een keer die barren van hun verbeterd hebben zo te zien niet !
|
|
|
Matthieu Termes
Gast
|
Met drank heb je ook wel eens een slecht jaar....
|
|
|
Matthieu Termes
Gast
|
Ja die bar moet je altijd zelf in elkaar vouwen met bellen en toeters.
Slingshot kun je trouwens nooit op kleur bestellen. Kunnen ze ook wel eens wat aan doen.
Internet .
Standaard patroon . kies je kleuren. Fabriceren Opsturen. Feest.
NU: We hebben doek fabriceren afvragen hoe het er uitziet na het verschepen naar de shops. (huilen_kitesmiley)
|
|
|
svennie
Gast
|
die ruubs daar op die pic heeft is dus echt wel vet. maar de rest idd super lelijk..
|
|
|