tom_beul
Gast
|
Dat noem je geen wakeboarden meer!
|
|
|
|
Arjen
|
Je kan je ook vastbinden aan een spaceshuttle. Dan ga je skyhigh!!!
|
|
|
wouterb
|
Lijkt me gaaf om dat eens achter een vlieger te proberen!
|
|
|
Otto
|
, KZAT ER NAAST (alleen nog op school), verhalen gingen al rond in de pauze, ja wakeboarder gesignaleerd achter heli, balen da k dat gemist heb
|
|
|
|
Moza
|
...."Om deze wereldwijde primeur mogelijk te maken hing Zuur zijn wakeboard achter een helikopter. Dat is op deze manier nooit eerder gedaan."..... En waar was die Duncan dan?? Zat ie op het terrasje naar de helikopter en z'n wakeboard te kijken?? Haha....ja zo maak ik ook altijd mijn tripple kiteloops quatro handlepass into blind....ben trouwens wel benieuwd naar foto's!
|
|
|
Tom
|
Is er een filmpje van te downloaden ??
|
|
|
|
plaaggeest
|
agjah aaan een helikopter kan ik het ook wel enigste wat je hoeft te doen is goed vasthouden en je hoeft geen af te zette! je word zo wel gelift door de heli
|
|
|
Moza
|
Ziet er gaaf uit zeg.....klein plasje, dat wel!
|
|
|
Derpertje
|
Nou sorry hoor,ik vind het allemaal wel meevallen en zo extreem hoog komt hij niet!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Tom
|
hehe wanneer springt ie dan ?
|
|
|
Mich
|
Ik heb (toevallig op het jeugdjournaal.. ) een stukkie gezien. Niet erg hoog, maar wel superheftig !!! (hangloose_kitesmiley) En uuuuuh als iemand als duncan 't heftig vindt....... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Jurrien
|
hoe hoog springt hij dan?? en wat was het vorige record??
|
|
|
|
reinout
|
Jammer ik kan het filmpje niet zien (angry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) maar hij lijkt me gaaf!!!!!!! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
zwitselaar
Gast
|
zeker goed!
|
|
|
xray
|
Zeker gaaf en een mooie stunt maar wat is kiten toch een mooie sport he? Respect voor Duncan en andere goede wakeboarders maar met een kite heb je zoveel mogelijkheden, zowel om hoog te gaan als wakestyle truucjes.
|
|
|
|
Cesso
Geen avatar
|
dit is echt vet geweldig filmpje respect voor die gast (hangloose_kitesmiley) en inderdaad deze gast moet gewoon gaan kiten met een wakeboard kan ie veel meer laten zien waken met een heli echt vet
|
|
|
Passie
|
zoooooo.... wel een heel vet filmpje ook
|
|
|
manf
|
Duncan die Kite al een tijdje hoor!! (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|