Enkhuizen?

Otto

September 14, 2005, 19:45:00
edit2Rapporteer  
Eejz allemaal,

Ik wil graag vrijdag gaan kiten en kheb een beetje zo zitten kijken op diverse sites, maar hoe is Enkhuizen met NO? En is het een beetje een beginnerspot (ondiep, veel ruimte, etc.) ? Of is in dit geval Muiderberg beter?

Thx voor de info
 ThumpsUp
kiteboy
Gast
Antwoord #1 September 14, 2005, 19:53:43
edit2Rapporteer  
Ik vind enkhuizen veel minder vlaggerig dan muiderberg is best groot. Je kan heel ver staan. Zitten alleen wel  zwem boeien nu. Moet dus meer aan de linker kant gaan.
zagy

Antwoord #2 September 14, 2005, 22:16:10
edit2Rapporteer  
ik heb precies hetzelfde.
ik ben dan geen beginner, maar ik wil vrijdag op binnenwater kiten. ik zag alleen dat er onderin het ijsselmeer weinig wind is. bovenin wel.
Maar volgens mij is het een topspot als ik het zo bekijk.
-M@rc-

Logs: 0 | 17 uur
Antwoord #3 September 14, 2005, 22:17:09
edit2Rapporteer  
Goede Spot bij oostelijke richtingen. Als ik vrij ben ga ik ook
Dikkiedik

Antwoord #4 September 14, 2005, 22:30:11
edit2Rapporteer  
Enkhuizen is echt top met O en NO! Tis dr wel vaak druk, maar gezellig!
Tis een goede spot voor beginners, aangezien het lang ondiep is, je moet alleen uitkijken voor de bomen en een hele rits palen aan een kant in het water, daar heeft een tijdje terug iemand op geknald en met de TeeTuuTeeTuuu afgevoerd.
Nu hopen dat de voorspellingen zo blijven voor vrijdag.. hele week werken, vrijdagmiddag vroeg klaar.. kan niet wachtten weer es het water op te gaan!
zagy

Antwoord #5 September 14, 2005, 23:02:50
edit2Rapporteer  
waar moet je precies zijn?
-M@rc-

Logs: 0 | 17 uur
Antwoord #6 September 15, 2005, 12:11:04
edit2Rapporteer  
Je moet naar Sprookjeswonderland rijden ( vanaf A7 richting Ekhuizen en dan alleen maar rechtdoor tot je tegen de dijk op rijd en dan links.)  Je gaat dan de dijk over... Dan als het ware recht door het veldje op.

Succes, is niet te missen
Dikkiedik

Antwoord #7 September 15, 2005, 13:18:39
edit2Rapporteer  
Gewoon borden sprookjeswonderland aanhouden idd, in de bocht moet je naar links, rechtdoor blijven rijden kom je op een groot parkeerterrein waar je recht voor je onder zo'n Max.Hoogte geval doorrijd en kom je op dat grasveld. Je kan ook die weg verder doorrijden waarbij je bij het strandje komt, maar daar mag je nu geloof ik niet kiten, weet ik ni zeker.
zagy

Antwoord #8 September 15, 2005, 18:00:03
edit2Rapporteer  
en bij dat grasveld waar je kan parkeren is ook gelijk de spot?
vinnie

Antwoord #9 September 16, 2005, 14:05:38
edit2Rapporteer  
ja dat is de spot, auto uit - het water op.... hoe relaxed he?!

alleen de toegang tot het water is een beetje k*t, over de steigertjes...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.