Rutger II
|
Gaat het zondag waaien dan ?
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
ZW 11-13 knopen (windguru) Nu alleen ff blijven hopen dat het zo blijft of iets meer word!!!!!
|
|
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
Ik praat hier over Schellinkhout, niet IJmuiden (wat een echte top spot is). Maar ja het is altijd wel af8 morguh vooral omdat het bij de grens kiten of niet kiten is.
Trouwens op het binnenwater kan het af en toe harder waaien dan bij de kust.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Het wordt NW wind. die is altijd harder aan de kust. Schellinkhout kun je niet direct invoeren bij windfinder,maar ligt ongeveer op hoogte van ijmuiden. Vandaar!!
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
O, ik dacht dat je dan IJselmeer noord moest kiezen??? Okey thnx voor de tip.
|
|
|
Matthieu Termes
Gast
|
Kga almere ff chkuh als t waait.
|
|
|
Spinnerfreak
|
Als het waait en ik tijd heb, ben ik bij Schellinkhout te vinden (dus ook op zondag)...
Nu voorspellen ze een knoopje of 10, dus ik denk dat het niks wordt....
|
|
|
-M@rc-
Logs: 0 | 17 uur
|
Ik heb waarschijnlijk alleen tijd in de ochtend. Zijn er mensen die dan ook al gaan... als het waait natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
Jbjoepie
|
Toch schellinkhout Nu word hij weer zuid We wachten in spanning af wat de wind gaat doen.
|
|
|
Arjen
|
Heb er zin in!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Arjen
|
NU WEER NIET WANT NU LIJKT HET EROP DAT HET WEER NIET GAAT WAAIEN!!!!!! (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Spinnerfreak
|
WAAROM ZIJN DIE VERWACHTINGEN ZO VERANDERLIJK???!!!! (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
|
|
|
rene!
|
Ja niks verwachtingen, bij ons op de club zondag een wedstrijd, ik had er helemala zin in. Waait het ineens weer niet (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
|
|
|
Jbjoepie
|
HOwHOW het is nog geen zondag
|
|
|
Matthieu Termes
Gast
|
Ga eerst mogen ff aan het water voelen hoe en wat in schellinkhout. Ik zal daar waarschijnlijk wel ergens rond slingeren morgen. Paar knoopjes meer dan ze nu voorspellen.
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
Echt raar met die voorspellingen, staat er dat er as vrijdag wind staat. Kijk je een dag later is het al weer verplaats naar zaterdag. Ik wordt er onderhand gek van.
|
|
|
Arjen
|
Ik wil wind!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|