|
JumpinTheSKy
Gast
|
Ik heb vorige weektoevallig Arriba besteld bij www.xxxxxxl.nl . De DVD koste daar maar 12,50. Volgens mij verkoopt kitewinkel.nl de goedkoopste kite dvds in nederland. Arriba is idd wel een aanrader. Ook vind ik Space Monkeys fantastisch.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
kopen??
downloaden!
Hmm... Meestal kan je die 'echte' kitefilms niet downloaden toch? Of jij (of iemand anders) moet er een/meerdere online zetten..
|
|
|
Sjorsnietonline
Gast
|
Bij Sjors (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
|
JumpinTheSKy
Gast
|
Nee , ze zijn niet allemaal op internet te vinden. Ook is de kwaliteit beter bij de origenele dvd. ik koop liever voor 12 E een origenele dvd dan dat ik ga klote met die dvds downloaden die ook nog eens van mindere kwaliteit zijn ook.
|
|
|
|
JumpinTheSKy
Gast
|
Soulonline verkoopt inderdaad veel films, maar ze zijn niet het goedkoopste.
|
|
|
Silversurfer1
|
maar die prijzen bij bij soulonline zijn wel inclusief de verzendkosten. bij anderen komt dat er vaak nog bij.
bij kitewinkel hebben ze wel ouwe troep joh.
|
|
|
|
Marc de Munnik
|
Bij elke shop kan je ze ook meestal wel halen, Maar die hebben nooit z`n uitgebreide collectie www.hangtime.nl heeft wel de meeste films. Haal brunotti Brazil dat vind ik echt een aanrader!
|
|
|
Psychotic
|
of even a.b.x raadplegen, dream en ten4 staan er nu op.......
|
|
|
PatrickSkyHigh
Gast
|
Het riekt hier wel naar reclame, diegene die de discussie opstart is dezelfde als diegene die de dvd's te koop zet onder 2ehands. Zou me niks verbazen wel toevallig als JumpInTheSky ook dezelfde persoon is.
|
|
|
PatrickSkyHigh
Gast
|
ik bedoel dus www.kitewinkel.nl. Kijk maar eens naar het emailadres wat onder kite-dude staat.
|
|
|
reinout
|
Arriba is wel een leuke film maar hij duurt maar 20 minuten en het is een beetje zonde om daar geld aan uit te geven. Je kan beter echt een hele gaafe kopen zoals brazil van brunotti duurt iets meer dan uur!
|
|
|
Silversurfer1
|
hmm hangtime heeft maar 12 kiteboardtitels.
soulonline meer dan 28!! dus volgens mij heeft soulonline de grootste collectie kiteboard dvd's...
idd wel vreemd dat van kitewinkel. maar goed wat ik al eerder zei allemaal ouwe titels.
|
|
|
|