Niewe Bar

Gaijin
Gast
September 23, 2005, 10:17:09
edit2Rapporteer  
Ik heb nu een Naish carbon bar 'oudje zonder 5th line) en wil nu een nieuwe bar gaan kopen maar ja welke....ik zit te denken aan de Naish UDS of een North Scepter bar. Heeft iemand ervaring met een van deze barren of andere barren waar ik ook eens naar zou kunnen kijken???
larssmits
Gast
Antwoord #1 September 23, 2005, 10:26:43
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf een best swivel bar, met 5th line. Ik vind het een hele fijne bar, na rotaties geen leash die in de knoop zit. Je depowerlijn werkt als leash en om de depowerlijn zit plastic zodat je depowerlijn niet zo snel slijt. en hij ligt ook erg lekker in je handen omdat hij in het midden wat dikker is en aan de zeikanten wat dunner.
Het enige nadeel vind ik dat als je unhooked bent geen safety hebt, als je loslaat ben je je kite kwijt...
maar voor de rest een top bar!  ThumpsUp
maarten_schepers

Antwoord #2 September 23, 2005, 12:18:46
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf een hele tijd met het UDS systeem gevaren.
Hij heeft echt een supergrote depower range, het enig nadeel is dat je idd niet unhooked kan zonder het risico je kite kwijt te raken.
Vaar nu zelf met 5th line, mijn oude UDS laten ombouwen naar 5th, kost je 80 bij erik. en nog ff een nieuwe de-powerlijn (10 a 15) tenzij je graag met ca 10 cm depower genoegen neemt.
Ik weet niet of je al lang vaart, om te beginnen is UDS echt super, maar mocht je al gevorderd zijn dan raad ik toch de 5th aan. Heb je langer plezier van
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.