GB
|
Gaan er vandaag nog mensen richting Loog?
|
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Jo jo morgen dikke bak wind! Maar waar gaat de reis heen? Want ik zag op getijdentabel voor loog dat het pas laat in de middag hoog is. Vanaf hoe laat kan je varen daar? \
Maar gaan er morgen mensen naar Loog of moet ik ergens anders zijn??
MAzzl
|
|
|
martimor
|
het is 17.49 hoog, en het is niet veel water dit keer, dus wordt flink stuk wadlopen. maar er wordt zeker gekite morgen @ loog. ben zelf rond twee uur present denk ik.
|
|
|
Mutantbasse
|
Lopen muhahaha lekker wad skaten muhahahahaha heb er zin in Als iemand een mob vindt is die van mij PS zullen we een beterschaps kaartje vixen?
|
|
|
skyhigh as a
|
morgen vroeg 9uur present op noordkant zuidje eeum voort werk aan rockuh met mien nieuwe REBEL
|
|
|
Gertjan
|
eemshaven is inderdaad geen spot de stroming is daar ook het sterkst van heel nederland na zeggen van een paar roeiers die ik ken. lekker op loogie jongens, play it safe ik zeg niets rico, ha ha.
|
|
|
Mutantbasse
|
Als je een schaap hoort met een leuke bel toontje (ohoh_kitesmiley)Weet ik genoeg kan gebeuren wel lekker rustig zonder mobiel
|
|
|
martimor
|
is je provider tele2, verry sheep... nee, is k*t man
|
|
|
Mutantbasse
|
Ik wou geen sluip reclame maken hoor maar in iedergeval...Sheep dung en het is een Sam corbi Ik hoop niet dat het die schaap was of zeemeeuw en was het maar k*t Die had tenminste geroepen toen ze uit men zak viel Voelt wel raar zonder mobiel maar er komt een lekker windje aan morgen helemaal volgende week
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Morgen vroeg 11 uur present op zuidkant zuidje
|
|
|
Gj
|
IK ga morgen naar Termunten wie gata ermee? of loog heb nog 2 plekken vrij in de auto.
|
|
|
Jimmy
|
Vanmiddag present @ Loog!
|
|
|
piede
|
Ik ga ook heen, kunnen nog mensen mee, moet wel voor half 7 terug zijn.
|
|
|
Undergrounder
|
Klote, problemen met mijn auto op zo'n top dag. Hoop dat ze em bij kwikfit nog even kunnen repareren. Rijdt er anders nog iemand langs Drachten toevallig ? Zo'n dag wil je niet missen. Beloning: 2 nieuwe frontlijnen (wel zelf sleeven)
|
|
|
Gj
|
piethein, ik heb ook nog plek in de auto ik kan je wel meenemen? Hoelaat wil je weg dan?
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Brrrr, wat was het allemaggies koud aan de handjes op Zuidje. Maar de wind was toppie (wel veel vlagen)!
|
|
|
skyhigh as a
|
nog wel effe de rebel getest voort werk aan, was wel eeum tof, maar was er graag bij geweest om een hele dag keihard te rockuh maandag en dinsdag pas weer vrij, dus morgen weer een baaldag tot 17.00, hopen dat er nog wa poestuh over is. bedoelde eigelijks ook zuidkant ghehe
|
|
|
Wimpie
Gast
|
En ik om 9 uur maar naar de overkant kijken. Hoe vroeg was jij er dan wel niet? Heb je niet gezien...
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
loog was ook errug fijn...het bleef ondiep dus heerlijk vlak water maar t wordt wel echt winter, bibber de bibber
|
|
|
Gj
|
het was gruwlijkvandaag kort maar krachtig.
|
|
|
Gertjan
|
ja mooi dagje gister, inderdaad niet erg zweterig meer.
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
helaas sessie op zuid eindigde met 3 stiksels in mijn voet... met dank aan de mensen die kapotte bierflesjes in het water gooien.(althans denk dat het dat was..)
Moet wel zeggen dat het koude water lekker verdoofd! Heeft het toch nog voordelen...;-)
|
|
|
Jimmy
|
Was inderdaad een heerlijk dagje gister. Alleen was het wel erg koud
|
|
|