Jimmy
|
Ik heb geen zin om te wachten. Ik ga zaterdag wel los
|
|
|
piede
|
klote wind..
Hoe DURF je!!! Zeg: Sorry, vriend wind! Morrgen einde van de dag ziet er beter uit. Als het goed waait ga ik wat eerder van werk vandaan.
|
|
|
GB
|
Sorry, vriend wind!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Johan
Zaterdag Loog doen? Workum gaat niet worden met NO Tis zaterdag hoogwater om 17:45. Dus varen van 15:00 uur tot donker. Kan je mooi uitslapen? Verwachting zaterdag 20+ knots.
|
|
|
KappuhH
|
Sorry, vriend wind! Ga jij eens snel Loog checken
|
|
|
PieNO
|
Actuele wind van vandaag om 14:10 uur
7.1 m/s is 13,8 knots dus m.a.w. het ken net (niet) teminste voor mijn 10m2.
|
|
|
Melanie
|
Hmm hele weekend binnenzitten:O:'( Voorbereidingsweekend op mijn stage in Afrika, en dan moet het gaan waaien, het is ook niet eerlijjk(A)
|
|
|
KappuhH
|
Het loopt er net om, blijf thuis. Ga morgen wel ergens heen...
|
|
|
GB
|
|
|
|
Steven
|
16 - 19 kn op dit moment volgens vliegerweer
|
|
|
piede
|
Morgenmiddag ziet het er voor workum ook goed uit. Heb wel zin om dan die kant op te gaan voor een lekkere vlak water sessie. Wie is er nog meer voor in?
|
|
|
KappuhH
|
Morgenmiddag ziet het er voor workum ook goed uit. Heb wel zin om dan die kant op te gaan voor een lekkere vlak water sessie. Wie is er nog meer voor in?
Hoelaat wil je weg?
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
wees blij dat je vandaag niet op loog geweest bent... was net niks.. schommelde rond de 10 Kn met vlagen naar 15.. maar die waren errug kort........
van het weekend maar weer dan!
|
|
|
piede
|
Hoelaat wil je weg? Dan rond 1 of 2 uur
|
|
|
Gj
|
niet echt windzeker morgen, loog lijkt beter
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag middag lauwersoog uurtje of 14.00 zo als het nu lijkt
GB je kan wel meer rijden, rij toch achter je huis langs naar loog.
|
|
|
jaapd
|
Zaterdag waarschijnlijk naar Lauwersoog of misschien weer een eiland...
Vorige week een top downwinder gedaan op Ameland. Nes naar Sunset, meer dan 10km downwind gaan met een toenemende sideshore en ook nog een bruinvis tegenkomen.
|
|
|
Steven
|
Een bruinvis? Zo, geweldig. Een zeehondje is dan al gewoon Zaterdag doe ik Loog, kort maar krachtig. Morgen ook Loog, uurtje of 13 weg.
|
|
|
KappuhH
|
Hoelaat wil je weg? Dan rond 1 of 2 uur Laat het je morgen weten. Moet namelijk weer een beetje optijd naar huis...
|
|
|
GB
|
Zaterdag middag lauwersoog uurtje of 14.00 zo als het nu lijkt
GB je kan wel meer rijden, rij toch achter je huis langs naar loog.
Thnx Gertjan, maar ik weet nog niet waar wij zitten! ga er dus maar vanuit dat ik niet mee rij.. maar tof dat je eraan denkt!
|
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
weet iemand ook hoever het water zich terugtrekt op Delfzijl? En kan je dan niet meer varen of moet je gewoon ver door het slib lopen om bij het water te komen?
Weet niet of er ook mensen met laag water daar kiten?
|
|
|
PieNO
|
Hoelaat wil je weg? Dan rond 1 of 2 uur Laat het je morgen weten. Moet namelijk weer een beetje optijd naar huis... @ Hendrik. Is Workum met NO wat?. Is het niet erg vlagerig. Loog heeft zaterdag wel meer wind maar het hoge water is erg aan de late kant.
|
|
|
skyhigh as a
|
eemshaven is inderdaad geen spot de stroming is daar ook het sterkst van heel nederland na zeggen van een paar roeiers die ik ken. lekker op loogie jongens, play it safe het water op delfzijl trekt ongeveer 50m terug, wel beetje slikboel tot over de schenen, maar met aanlandige wind zekr goed te doen.
|
|
|