martimor
|
helaas, werken, werken, werken. veul plezair
|
|
|
Blaze 520
|
MOrgen lekkah op zuidlaardermeer zoals het nu lijkt.
|
|
|
Melanie
|
voor mij voorlopig geen kiten meer, scheurtje in me knieband opgelopen tijdens het werk:(
|
|
|
|
Melanie
|
werk in de kroeg, en er begon een zware vechtpartij, collega duikt ertussen vergeet klep naar de bar dicht te doen, en een jongen krijgt een klap in zijn gezich met een glas en komt boven op mijn voet terecht, zo'n 100 kilo dood gewicht op je voet, uit reflex wou ik wegspringen en verdraai vol me knie. Dus nu hard aan de bak bij de fysio en hopen dat ik met brace met 1-2 week weer los mag. (tegen beter weten in)
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
oei.. beterschap! werk in de kroeg, en er begon een zware vechtpartij, collega duikt ertussen vergeet klep naar de bar dicht te doen, en een jongen krijgt een klap in zijn gezich met een glas en komt boven op mijn voet terecht, zo'n 100 kilo dood gewicht op je voet, uit reflex wou ik wegspringen en verdraai vol me knie. Dus nu hard aan de bak bij de fysio en hopen dat ik met brace met 1-2 week weer los mag. (tegen beter weten in)
|
|
|
|
lodewiekus
|
gaan er nog mensen naar mirns vandaag? heb zoveel zin om te kiten dak t eigenlijk wel even wil proberen. ik heb nog wel een plekje vrij in de auto.
|
|
|
Geronimo79
|
isserwinddan?
Meissie.. je moet ook niet in de weg lopen als grote jongens spelen..... je bent maar een iniminie klein zwak meisje... tssss
hoop dat et meevalt uiteindelijk, of anders dat het allemaal snel heelt.
|
|
|
Mutantbasse
|
voor mij voorlopig geen kiten meer, scheurtje in me knieband opgelopen tijdens het werk:(
Beterschap hopelijk sta je weer snel op het water te knalln Staat erg weinig wind vandaag
|
|
|
Melanie
|
isserwinddan?
Meissie.. je moet ook niet in de weg lopen als grote jongens spelen..... je bent maar een iniminie klein zwak meisje... tssss
hoop dat et meevalt uiteindelijk, of anders dat het allemaal snel heelt.
ik? een zwak meisje:P gelukkig weet jij wel beter:P
|
|
|
piede
|
Wordt er nog gevaren deze week?
|
|
|
Steven
|
De beroepsvaart is denk ik wel aan het varen
|
|
|
piede
|
De beroepsvaart is denk ik wel aan het varen Neen. Jij bedoelt natuurlijk degenen die déél uitmaken van deze branche. Ik doelde meer op diegenen die zich met een vlieger op een plankje willen voortbewegen. Donderdag gaat het aardig los, 6/7m weer. Nog meer liefhebbers?
|
|
|
|
Gj
|
Donderdag gaan we los het wordt echt gruwlijk. Heb nog1 plek in de auto vrij!
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
gaat er morgen nog iemand kiten? ik wil wel heen en heb ook nog wel een plekje vrij.
en ps met deze windvoorspellingen sla ik donderdag wel over. 37 knopen prima, maar 45 wordt me echt te gek.
|
|
|
lowietje
|
Waar kiten jullie dan met deze wind richting???
vol west morgen. met west kan lauwersoog maar daar is t getij ongunstig morgen. en anders workum, daar is het dan pal aanlandig dus oppassen geblazen met harde wind, voor je t weet lig je op t strand. mirns kan ook nog, als ik het goed bedenk is het daar schuin aanlandig. vaarbare richtingen van spots zijn iig goed te bekijken bij de concurrent hanglos.nl onder kopje kitespots.
|
|
|
skyhigh as a
|
morgenvroeg effe zzuidje! wil er tegen uurtje of 9 zijn, kan tot half12 vanwege werken om 12u
nu nog effe lekkere windjus
|
|
|
skyhigh as a
|
voorspelling is alweer ingekakt, ga toch maar effe heen. zal wel wat zijn voor de 12 met de vlaagies
|
|
|
lowietje
|
ik rij naar mirns, daar lijkt het goed te blijven, zo rond de 20 knopen. voor de zekerheid 13 m mee mocht het echt lichtweer worden. als er nog iemand mee wil rijden, snel zijn, ik vertrek met half uurtje. en ben hooguit om 5 uur vanmiddag weer thuis.
|
|
|
skyhigh as a
|
stront! was niks en wordt ook niks op zuidje. tof roland dat je er ook was om 9.00, op jou kan ik bouwe gozer alst om kiten gaat ga jij maar op pingpong
|
|
|
Mutantbasse
|
Het is weer een aan/uit windje vandaag Wat hebben ze laatste tijd op WF en WG er wordt steeds te veel kn opgegeven ze zitten al 2 week mis met de voorspellingen
|
|
|
skyhigh as a
|
windfucker en windhoeroe spelen ze de laatste tijd!! beetje lekker maken de hele week en dan een zware anticlimax op de desbetreffende ochtend
|
|
|