|
Gj
|
yes ik heb een plek vrij!
Afsprek bij hoogezand? Daar langs de a7 kan ik je vanaf daar ophalen.
|
|
|
Mutantbasse
|
Koud water en een skate gaan niet echt samen 2 dagen last van de enkels en voeten gehad Ben bang dat ik eindelijk toch eens ga kijken naar een twintip als ik er weer wat beter voor sta
|
|
|
Gj
|
je kan meeijden..
|
|
|
Mutantbasse
|
hoe laat en waar ik heb op moment geen mobiel pfff zit nog ergens in een schaap op de dijk
|
|
|
Gj
|
Bij de carpoolplek in hoogezand lukt dat? Daar komt Marianne ook naartoe
|
|
|
Mutantbasse
|
Is het station Zuidbroek niet handiger weer even old school met de trein. Hoe laat moet ik klaar staan op het station zuidbroek als dat makkelijker is?
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
in een schaap? Ik weet niet wat jij allemaal met die arme beestjes doet hoor:P hoe laat en waar ik heb op moment geen mobiel pfff zit nog ergens in een schaap op de dijk
|
|
|
Mutantbasse
|
Verloren met omkleden dat krijg je met tele2
|
|
|
Gj
|
ahahahah.. ja Sheep phone's! Nee zuidbroek is ook een goed alternatief! dan haal ik jou eerst op en daarna Marianne.. kweet niet hoelaat die treinen gaan maar rond uurtje of 10 dan op het station van zuidbroek? Als marianne daar dan ook kan staan zou wel ideaal zijn
|
|
|
|
|
Gj
|
Marianne jij bent daar dan ook?
|
|
|
Mutantbasse
|
Denk het wel dat ze er ook staat tot morgen
|
|
|
Gj
|
Bis morgen !
|
|
|
Jelke
|
Morgen 11:00 hier weg
Tjuus !
|
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
kan zijn dat ik iets later ben omdat ik mijn moeder ff naar het station in delfzijl moet brengen.
|
|
|
piede
|
Ik heb ook nog plekken vrij voor morgen, donderdag, ik vertrek rond half één vanuit Groningen. Laat maar weten, voor die tijd check ik die internet nog wel ff, jeweettoch....
|
|
|
Gj
|
Morgen weer van de partij, wie gaat mee!
|
|
|
skyhigh as a
|
ik ben vrij morgen, kist wel meeriedn ja waar gaat de reis naartoe en hoe laat kiten!!! kan anders wel effe belle
|
|
|
Mutantbasse
|
Was weer even lekker vandaag morgen weer Hopelijk kan ik morgen weer een twintip ontfritselen met terug geef garantie
|
|
|
Gj
|
yea, naar Mirns, rico goist mit/ jou ophaaln en dan Sebassie oppikkn waist wel! Goudvis/
|
|
|
piede
|
@ Mutantbasse, ik heb hier nog een boardje uit 2007 liggen, een Spleene Rip, 130x38. Is niet de mooiste meer maar doet het nog prima. Mag je voor een klein prijsje wel overnemen, en testen vooraf is geen probleem.
|
|
|