Gj

|
Weet nog niet waar, waar iedereen gaat iig. mooi windje voor de 10.
|
|
|
|
jetzu

|
Weet nog niet waar, waar iedereen gaat iig. mooi windje voor de 10.
Heb je al met je 10 gekite??/
|
|
|
Gj

|
Nee, ben 2 week opvakantie geweest met mijn vriendin. heb jij al met de 7 gekite? Waar gaat iedereen morgen heen?
|
|
|
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
|
Ja valt wel beetje tegen haha. heb klein scheurtje in me trommelvlies waarschijnlijk. kwam vanochtend beetje bloed uit namelijk  hopen dat het snel weer over is.. wil waar kaitn jah  Noit weer zo hoog springuuuh'n hé  en van ganze harte snel herstellen dan kist weer verder broez'n. 
|
|
|
|
Gj

|
Morgen kiten?????????
|
|
|
|
Gj

|
helemaal niemand?  Jongens kom op
|
|
|
Jelke

|
Workum
|
|
|
CeesV

|
helemaal niemand?  Jongens kom op Ik ga naar L'oog in de middag... Kan je wel ophalen... kan je niet de hele dag knallen!
|
|
|
skyhigh as a

|
gister toch maar eeum naar workie gegaan, watn windjes de afgelopen 2 dagen  all the way with mien 8te  lamikopkaas weer flink aant ragge achter Krizziespeknekkie gheheh ik wens iedereen de eerst komende 4 dagen veel big air en hangtime, want mot weer eeum werken. daarna gelukkig weer eeum vrij. gheheh maarliefst 11 dagen dus er zal vast 1 dag zijn 
|
|
|
Gj

|
Heheh, vanmiddag met cees hopelijk kiten op loog.
|
|
|
keessie

|
Ik ga vanmiddag naar Loog met broer Ben en Martijn. Even spierpijn eruit surfen.
|
|
|
Gj

|
morgen nog mensen heb een auto en wil graag ergens eem kaitn! zegt maar kom over grunn.
|
|
|
CeesV

|
23 om 29 op L'oog nu! Gj en ik gaan zo al! Lekker knallen, desnoods maar wadlopen eerst!
|
|
|
Jelke

|
was vandaag goed te doen op workum ! En met de drukte viel het ook heel erg mee. lekker kunnen varen met de zeeko 9m test kite van kitepro.nl 
|
|
|
Gj

|
Morgen nog kiten?
|
|
|
Wimpie
Gast
|
( Voor 1 september 2009 moet een advies aan de minister van LNV worden gegeven over de begrenzing en de doelen van de beide Natura 2000-gebieden. Dit advies komt overeen met de in mei gepresenteerde uitgangspunten. Bij dit advies komt het concept-beheerplan.
Op dinsdag 25 augustus, vindt voor het Zuidlaardermeergebied een derde openbare gebiedsbijeenkomst plaats in dorpshuis de Hoeksteen te Noordlaren, deze start om 19.30 uur. Zie uitnodiging (http://www.provinciegroningen.nl/landenwater/natuur/natura2000?view=Standard).
Op basis van het advies van de provincie stelt de minister de exacte grenzen en de doelen van de Natura -2000 gebieden vast. Hierop is het indienen van beroep door belanghebbenden, die in een eerder fase bezwaar hebben gemaakt, mogelijk.) Wie kan er vertellen hoe het gesprek liep? Mogen we blijven kitesurfen op het Zuidlaardermeer?
|
|
|
Geronimo79

|
ohjah.. knudde... had daar nog heen gewild. Verwacht eerlijk gezegd dat zuidlaardermeer gewoon gedoogd blijft.. maar wel strenger.
ow mijn god.. dat verslag... reken maar van jetje dat daar 1000 vogelaars zaten.. zonder welke vorm van nuttigheid in hun leven... dus dat word leuk....
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Klopt, die neuzelaars genieten van de gratis koffie en warme kachel die ze aangeboden krijgen. Is er nog een andere manier om invloed uit te oefenen? Bv gesprekje regiovertegenwoordiger met beleidsmakers?
|
|
|
CeesV

|
Ik hoop het maar Jeroen. Want als je nu ergens in een natuurgebied vaart is dat een boete.... Als je in een Natura 2000 gebied gaat varen is het niet alleen een boete maar ook een strafblad. Want het is dan een milieudelict... Althans, dat vertelde Idefixe op mirns. En aangezien hij zich erin verdiept geloof ik het wel.
|
|
|
Geronimo79

|
Heb voor de zekerheid toch eens een mailtje gestuurd naar dat project.. eens vragen wat voor leuke beperkingen de vogelnazi's bedacht hebben.
Zuidlaardermeer is nog nooit een officiele kitezone geweest, is gedoogd.. meer niet.. met andere woorden.. in principe illegaal. Dus wat dat betrefd zaten we al op geleende tijd. Een hoop vogelnazi's dus op die bijeenkomst. heel fijn..
We zullen zien..
|
|
|
piede

|
Morgen nog mensen kiten?
Heb nog wel plek in de bus, kan ook in een andere auto meerijden? Kornwerd lijkt me een leuke optie met al dat zuid morgen! Lang niet geweest ook! KNMI voorspelt dikke wind!
|
|
|