piede

|
waar moet je vandaan komen ik sta op het punt te vertrekken vanuit grunn
|
|
|
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
|
Oet Sodom (Winschoten) dus voor jouw een eind terug rijden  Ik vergoed alle benzine dat maakt mie niks oet heur 
|
|
|
brutus

|
Ik kan wel janken.... Is er eindelijk wind moet ik naar veplichte verjaardagen toe :-( Morgen nog een dag!  Ja klopt. Morgen ook verjaardag, waarom denk je dat ik zo moet huilen dan... Hopelijk kan ik zondag nog..
|
|
|
|
Blaze 520

|
Vanavond nog iemand op Zuidlaarderlake?
groet'n mark
|
|
|
Gertjan

|
Vette windstoten op lauwersoog, boardje lag beneden bij het hek op m`n kite en is over de weg tussen 2 auto`s door in het meer gevlogen.
|
|
|
|
njitram

|
Ee Kris how about tomorrow?? =)
@gertjan Mooie pica's xD wel lullig mja
|
|
|
CeesV

|
Ik ga morgen niet... Zondag wel weer!
|
|
|
LamiKaze

|
Yeah Krizze doe most noit zo hoog springuuuuh'n.  Doar krieg ik een keutel van in mien boksum...  En Rico mit zien vette loops man ik heb goin hoar mir op mien kop.  Rico mot mie wel betere instructies geven want anders kost mie dat teveul lienen verdammooo.  Kippe loop van mien 7,5 bar omzet op de 13m2 dus tomorrow ready to go yeah. Workie Workie. 
|
|
|
LamiKaze

|
Ooooh, oooooh bienoar vergetuuuh'n Rolfi San how is't mit die nettrommel  kist er nog op drummen of valt et dik teguuuh'n. Most noit weer van die joekel van sprongen doan hé..  En ook nog Rolando mit dien koale  knikker du most noit weer veur mie goan springen want ook doar krieg ik een keutel van in de boksum.  Ik wens joe alleen een scheisse kite dag morguuh'n op Suudloarder whahahahahaha 
|
|
|
|
Gertjan

|
Zo boardje al weer half gefixt, vin er uit getrokken. morgen met epoxy spelen.
Taco kun je ook een originele schroef regelen voor de vin. Moet wel eem weer wat lijken.
Jullie kwakken allemaal wel mooi vanaf dat plasje daar bij Zuidlaren maar wij moeten toch een keer bewijzen zien van al die mooie praat. foto`s video`s.
|
|
|
Krizze

|
Ghehehe  Even slapie doen en over 4 uurtjes weer opt woater 
|
|
|
brutus

|
Taco kun je ook een originele schroef regelen voor de vin. Moet wel eem weer wat lijken.
Jullie kwakken allemaal wel mooi vanaf dat plasje daar bij Zuidlaren maar wij moeten toch een keer bewijzen zien van al die mooie praat. foto`s video`s.
Wat een pech ja. En je kite dan? Nog helemaal heel? Denk dat ik zo ff Lake ga checken, ff kijken of die mooie praatjes beetje kloppen ;-)
|
|
|
Rofl

|
Rolfi San how is't mit die nettrommel  kist er nog op drummen of valt et dik teguuuh'n. Most noit weer van die joekel van sprongen doan hé..  Ja valt wel beetje tegen haha. heb klein scheurtje in me trommelvlies waarschijnlijk. kwam vanochtend beetje bloed uit namelijk  hopen dat het snel weer over is.. wil waar kaitn jah 
|
|
|
Gj

|
Morgen nog ktien? Ik heb een auto. en wil hetliefst hele dag knallen.
|
|
|
jetzu

|
Noem je dat al pech?? Ik zou gister avond ook nog even gaan kiten. Toen ik aan kwam op lauwersoog, kwam er een donkere wolk aan. Dus even in de auto aan het schuilen kwam er een dikke windvlaag waardoor er iets tegen mijn auto ruit kwam, de ruit was toen dus in 1000 stukjes. Diezelfde dag maar dan 'sochtends kwam ik bij mijn bedrijfsbus was er ingebroken, laptop en tomtom gejat. Even kijken bij mijn eigen auto bleek dat daar ook nog een tomtom en de autoradio uit was gejat. Dat noem ik pech. Wat een pech ja. En je kite dan? Nog helemaal heel? Denk dat ik zo ff Lake ga checken, ff kijken of die mooie praatjes beetje kloppen ;-)
|
|
|
Gertjan

|
Wat een pech ja. En je kite dan? Nog helemaal heel? Denk dat ik zo ff Lake ga checken, ff kijken of die mooie praatjes beetje kloppen ;-) Kite had ik met de 5de lijn aan een paaltje geknoopt, ging dus goed.
|
|
|
jetzu

|
Hoelaat morgen op lauwersoog? Kan ik eindelijk mijn 10 meter testen
|
|
|
brutus

|
Noem je dat al pech?? Ik zou gister avond ook nog even gaan kiten. Toen ik aan kwam op lauwersoog, kwam er een donkere wolk aan. Dus even in de auto aan het schuilen kwam er een dikke windvlaag waardoor er iets tegen mijn auto ruit kwam, de ruit was toen dus in 1000 stukjes. Diezelfde dag maar dan 'sochtends kwam ik bij mijn bedrijfsbus was er ingebroken, laptop en tomtom gejat. Even kijken bij mijn eigen auto bleek dat daar ook nog een tomtom en de autoradio uit was gejat. Dat noem ik pech. Wat een pech ja. En je kite dan? Nog helemaal heel? Denk dat ik zo ff Lake ga checken, ff kijken of die mooie praatjes beetje kloppen ;-) Altijd weer baas boven baas he ;-) Maar inderdaad das ook vette pech. Die autoruit, kwam dat niet door Gert-jan zijn boardje?
|
|
|
brutus

|
Wat een pech ja. En je kite dan? Nog helemaal heel? Denk dat ik zo ff Lake ga checken, ff kijken of die mooie praatjes beetje kloppen ;-) Kite had ik met de 5de lijn aan een paaltje geknoopt, ging dus goed. Gelukkig maar...
|
|
|
brutus

|
Hoelaat morgen op lauwersoog? Kan ik eindelijk mijn 10 meter testen
Morgen pas om 19.00u hoog water. Ga denk ik workie eem checkn
|
|
|
Gj

|
Niemand met wie ik mee kan rijden of met mij mee wil rijden?
|
|
|