Airlust
|
@piede, ik ga zaterdag (ja weer) naar workum of misschien naar Mirns.
Let me know 2!
grrrrr bruin
|
|
|
Gj
Gast
|
ik ga waarschijnlijk naar Schildmeer..
|
|
|
piede
|
@ airlust: i did let you know, so let me know what you no!
If you know what i mean....
|
|
|
Airlust
|
Aaa yes i heb you al gemailt if you weet wat i mean
|
|
|
piede
|
Zooooo, wat was die zaterdag lekker zeg... Allemaal groningers daar op workum!... Super!
|
|
|
Airlust
|
Wie gaat er deze week na 16:00 kiten op 't lauwersmeer
|
|
|
Airlust
|
Ik was zoveel op t water dak geen mens heb gezien. Maar was wel gaaf, moeten we vaker doen.
|
|
|
Jurrien
|
dat doen we zeker!!!! ik heb me vermaakt (hangloose_kitesmiley) ik wil nog wel ff kiten van de week na 16 uur (grinnik_kitesmiley) (je hebt men nummer (tong_kitesmiley)) gr jurrien
|
|
|
Jets
|
zucht, zou wel willen zaterdag, maar moet voetballen en zondag moet ik weer aant werk.... tis toch wat. misschien dat ik vrijdagmiddag nog even richting workum rij, moet de wind wel goed zijn!! greetz jitske
|
|
|
Airlust
|
Voetballun??? kiten moet je Ik ga ook van t weekend (hangloose_kitesmiley)hoop dat t niet zo druk is
|
|
|
piede
|
dag dudo's en duderessen, gaan er nog mensen komend weekend (vrijdag/zaterdag) vanuit het noorden KITEN??? Ik weet het wel, zoals het er nu voorstaat, gaat het niet echt waaien, maar je weet maar nooit wat de wind gaat doen! Het is zaterdag nl alweer 2 week geleden dat ik gekite heb, en het kan zo gewoon niet langer. Ik ben verslaafd en niet van plan af te kicken Ik zat te denken aan de optie samen te rijden, heb mn auto verkocht, hij viel nl bijna uit elkaar.. Greetz, piede
|
|
|
Airlust
|
ja ik ga ook vanuit groningen dus opstellen in rijen van 2
|
|
|
Jurrien
|
haha ik wil ook wel mee
|
|
|
Airlust
|
ik denk dat het wel gaat woeien dit weekend maar dan wel oost dus ik denk dan aan Mirns en als het dan toch NO word dan rij ik gewoon naar de andere kant van de afsluitdijk.
Gr Bruin
|
|
|
piede
|
Hehe, ff mn eigen topicje weer na boven gehaald...
Wie gaat er morgen vanuit het altijd mooie grunn richting het ijselmeer, maakt me niet uit waar eerlijk gezegd...
EN JA, HET GAAT DUS ECHT WEL WAAIEN HE?!
doe ff normaal het is herfst, ik wil kiten, het is erg leuk om te doen, dus het gaat echt wel waaien, maak je vooral geen zorgen.
Greetingzzz!
|
|
|
piede
|
Dikke stille boel hiero! is iederen al met zn winterslaap begonne ofzo, kom op zeg!
Kiten zullen we!
Asjeblieft???
|
|
|
Jurrien
|
jah ik ga naar zuidlaardermeer
|
|
|
piede
|
Hehe, ik heb ff mn topicje naar boven gehaald, omdat ik mijn medekiters uit het het hoge noorden een beetje mis.... Het is namelijk een beetje te koud geworden om lekker te kunne kiten (mening) En aangezien er in het hele land sneeuw is gevallen behalve in het noorden is er oo geen reden voor contact...
JAMMER!!
Maar goed, zodra er genoeg sneeuw ligt om te kunne kiten wordt er gebeld he?!
Greetz, Piede
|
|
|
Airlust
|
Heeey, Misschien moeten we een keer met een groep naar de Ardennen ofzo. Lijkt me een goed plan.
|
|
|
Jurrien
|
joah dat lijkt me ook wel vet (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Airlust
|
jJa dan kunnen we in Piede z'n VW bussie, hehe. Nee, nu ff normaal. Ik denk dat we in een weekend kunnen doen, ik stel mijn auto wel terbeschikking. Wie zou dit een vet idee vinden?
|
|
|
Steven
|
jow doeds! we callen cker.. maare het wordt dan wel duitsland man! das veel mooier, plus dat het dichter bij is.. hmm, eerst maar wachten op de snij.. alhoewel in ons buurland ligt ook al snij toedeloe!
|
|
|
Jurrien
|
jah eerst een beetje meer sneeuw en een nieuwe kite (cry_kitesmiley)
|
|
|
|