piede
|
nee dus... moet je ff knippen und plaksn...
|
|
|
Airlust
|
Hij doet t nie!!! En ja, mag ik jou auto en kitespullen dan. Astalabasta
|
|
|
Taco.
|
ga ik een keer kite, is er geen wind. Ik denk dat ik maar op dammen ga ofzo #@%&*
Hee airlust, heb je de powerball al eens geprobeerd? goed voor de armspiertjes, kun je straks lekker unhooked varen...
|
|
|
Jurrien
|
powerball??
|
|
|
Airlust
|
ja dat is als je een echte vent ben, denk ik Dan heb je 2 powerballen. Whehehehe
|
|
|
piede
|
Airlust, als je met een foto wil laten zien dat je op die persoon wil LIJKEN wil het nog niet zeggen dat je die persoon dan ook echt BENT.
Trouwens, die deal lijkt me wel wat, ik heb namelijk helemaal geen auto...
|
|
|
|
Airlust
|
Je wil toch niet zeggen dat ik daar niet op lijkt he! (geschokt_kitesmiley) Maar nu weer ff 2the. Ik denk dat het zaterdag of zondag gaat waaien, dus Kuper Je weet wat dat betekend!! Pak je kitespullen Zet je kitegezicht op En we gaan kituuuuuuuuuuuun
|
|
|
Taco.
|
was dat je foto dan niet? Nu lijk je op onze kat.... @kuper: een powerball is zo'n gyro-bal die je met korte ronddraaiende bewegingen in je hand op hoge snelheid brengt en waardoor die steeds grotere krachten opwekt (vergelijkbaar met een kilo of 15 op topsneleheid). Ik ben laatst de 13000 rpm gepasseerd..... hebben jullie afgelopen week/weekend nou nog gekite? of helemaal niet meer geprobeerd?
|
|
|
Airlust
|
Nee ik niet steeds geen wind of wel wind en dan was ik er niet. Mooi foto he, das me kitekat Pluk.
|
|
|
piede
|
touwtje om zn nek, iets te grote vlieger er aan.... en gaan met die banaan
|
|
|
piede
|
zei ik dat???
|
|
|
Airlust
|
Nee tis een kat geen banaan, dat vind Pluk niet leuk. Rustig Pluk, hij bedoeld t niet zo. En die link doet t nog steeds niet.
He pssst Piede, was jij laatst niet op t Bazaki forum.
|
|
|
steven @ stage
Gast
|
heej bruin, we zijn allemaal verhuist naar het bazaki forum, even wat meer locals heb ik het idee.. dank je wel kuper voor de tip:D
tot ziens..
|
|
|
Airlust
|
Huu, dus komen we hier nooit meer
|
|
|
piede
|
Mijn laatste link doet het dus echt wel...... Ik vind het beesie ook al wat zwart voor een banaan! Maar goed, het bazaki team/de bazaki site.Ik denk niet dat het goed is om kitehigh in de steek te laten, alleen al omdat niet iedereen op bazaki zit en dat het goed is om ook ciontact te hebben met de rest van NL! Dusssss Welteruste lieve watermannetjes, deze jongen gaat over een heel mooi bussie dromen waarmee hij de mooiste spots bezoekt
|
|
|
Jurrien
|
jo ik vind het best airlust we kijken morgen wel ff laters
kzit nu in de les dus ik stop ltr
|
|
|
Airlust
|
Nou kitegroningers het was weer niks, ik hoop dat ik woensdag of donderdag kan.
|
|
|
Jurrien
|
nope en vandaag is/was het ook niks, en morgen en donderdag wordt het weer blazen
|
|
|
piede
|
nou en, het is toch veels te koud....
|
|
|
Jurrien
|
ach jah...... gwoon proberen
|
|
|
piede
|
Wist jullie wel dat dit een zeer populair onderwerp is?
We staan namelijk in het rood!
|
|
|
Airlust
|
Nou ik was gister in workum (tong_kitesmiley) en ik heb heeeeeeerlijk gekite Jammer dat je niet mee kon Kuper.
|
|
|
Jurrien
|
bah bah bleek achteraf dat ik de hele dag vrij was (shame_kitesmiley)
|
|
|