piede
|
Vindt ik.... Lijk ik ook een beetje onzeker met al die ........?
Iig.... de groeten.....
Van mij, piéde.....
|
|
|
Airlust
|
Ik ga ga die kitemuts kopen hoor, staat me wel dacht ik zo ;-D
|
|
|
Jurrien
|
ik weet het niet kheb gezecht van wel alleen een klep lijkt me een stuk chiller
|
|
|
piede
|
nee, een klep is voor skaters, hij moet gewoon superchill zonder rand.....
|
|
|
CeesV
|
idd ... en ook nog een plaatje van een kiter erop ofzo! maar 2 plaatjes is ook weer niet zo mooi
|
|
|
Airlust
|
Heeee we zijn verplaatst?? Maar als ik weer wat af wil spreken dan worden we weer verplaatst zeker??
|
|
|
piede
|
Jaaah, hee wat is deze???
We wisten aldoor precies waar tekijken als noorderlingen, en als er ff niet gekite wordt, post je toch om dat ene topic bovenaan te houden??
En gewoon zonder er ff melding van te maken.... Tsssssss
|
|
|
KiteIng
Gast
|
Hahaha vet...
|
|
|
piede
|
En tot overmaat van ramp worden we uitgelachen....
|
|
|
CeesV
|
en dat gaan we niet pikken!!
... nu staan we weer bovenaan ;-) *spam spam spammer de spam*
|
|
|
Pieter!
|
Om ff wat reacties te geven, om dit topic weer bovenaan te krijgen! @ Piede --> Idd ook ik vind de muts zoals ie nu is best wel suf! (een beetje 1998) @ Piede --> Je lijkt zeker onzeker met al die berichten (grinnik_kitesmiley) @ Ceesy --> Tuurlijk pikken wij noorderlingen dat niet!
|
|
|
Airlust
|
zo, wie gaat er volgende week kiten. Haha, worden we nu weer terug gezet.
|
|
|
CeesV
|
nou ik wil graag ... k ga denk ik, van het geld dat ik krijg bij mun dagblad-van-het-noorden-bedel-ronde (met die kaartjes enzo) warmere kleding enzo kopen! dan wil ik graag weer een keer knallen! is al meer als een maaand geleden!
|
|
|
Jurrien
|
jah kwil nog wel airlust......
kmoet alleen dinsdag men loon weer opmaken omdat ik een stropdas en overhemd en sjit moet kopen grrrrrrr vrouwen
|
|
|
Airlust
|
Dat heb je toch niet nodig om te kiten?? welke dagen kan je Kuper
|
|
|
kuper @skool
Gast
|
dinsdag.... woensdag vanaf 2 uur en vrijdag weer rijles (angry_kitesmiley)
|
|
|
Airlust
|
Dan word t 13 knopen, das nie veel.
|
|
|
piede
|
Wat nou kuper, aan de vrouwen?
Of hebbie een gaalaa?
Kijk maar uit, straks wordt j net zoals steven, en heb je bijna geen contact meer met medekiters...!
Oooohw, deze jongen ziet zo uit na zn nije Rhino! Lekker veel werken deze week..... Je moet toch wat positiefs uit de winter halen!
Wat zien jullie als een goed allround 2003/2004 boardje?
Ik zat zelf aan de jaime pro van 2004 te denken. Jullie nog suggesties gebasseerd op ervaringen?
|
|
|
Airlust
|
Uhhhh weet ik niet ofzo denk ik. En ja kuper, kijk uit voor die vrouwen ze naaien je zo. Ik kan t weten. Whohahahaha
|
|
|
Jurrien
|
jah ben vanmiddag ff naar de stad geweest alleen als ik ergens slecht ik ben.... is wel een leuk boardje piet
|
|
|
CeesV
|
kuper, je hebt toch een pak nodig?
er staan ook wel leuke in de neckermann gids hoor!
|
|
|
Airlust
|
Dus Kuper, Dit was dus het einde van jou kite carrière. Leuk dan ben ik zo nog de enige hier in Groningen die kite. (cry_kitesmiley) Ja ik heb ook een vriendin maar ik weet kiten en privé gescheiden te houden.
|
|
|
Piede @ windesheim
Gast
|
haha, kiten ís privé!
Als 1 van jullie ergens een aanbieding zien mbt heuptrapezes, wil je mij dan ff waarschuwen?
|
|
|
Jurrien
|
Dus Kuper, Dit was dus het einde van jou kite carrière. Leuk dan ben ik zo nog de enige hier in Groningen die kite. (cry_kitesmiley) Ja ik heb ook een vriendin maar ik weet kiten en privé gescheiden te houden. wat denk je wel niet kiten stays on the first place
|
|
|