piede
|
heee, ik zie hier een aantal topic-bevuilers? Jongens, dit is gewoon onze manier om de winter door te komen. Mogen we?
Bedankt!
@ Bruin: hjkabfuiaehfbb ,/hfaohrfn. ljdnfhdf Ok?
Die eikeltjes uit aduard staan nu gewoon met hun boardje op de piste in france... Wat is de wereld oneerlijk verdeeld! En mijn shorty is ook binnen, hij past perfect! Mijn winter kan nu al niet meer stuk gezien de gear-upgrade die tot nu toe heeft plaatsgevonden!
Ik heb er weer zinan jongens, laat het maar snel weer tot de tien graden gaan met die temperatuur....
Hangloooossssssee
|
|
|
THEGREEN
|
OLIEBOLLENFRITUURPANNENSCHOONMAAKASSIST ENT, hé hoe wist je dat ik dat ben??
@ Airlust UIt omgeving groningen..
spiets en finger gefull
|
|
|
|
Airlust
|
@ Bruin: hjkabfuiaehfbb ,/hfaohrfn. ljdnfhdf Ok?
Ik heb m door Piede Ja die aduardes mogen van mij wel onder gesnijd worden (grinnik_kitesmiley) Ik denk dat ik volgende week een dagje vrij neem om te kiten, moet toch me dagen op maken. Heb namelijk een nieuwe baan.
|
|
|
CeesV
|
grrr ... volgende week gaat het 's nachts nog vriezen (sealedlips_kitesmiley) vrijdag is de middag temperatuur 4 tot 8 graden (boven nul) hele week is een opgaande lijn, dus hopelijk word het zaterdag dan 10 graden!!!!
|
|
|
piede
|
Haha, ceesy, dat zou wel heel mooi zijn!
@ Bruin: als bovenstaande klopt, ga je dan zaterdag ook kiten?? En hoezo nieuwe baan?? Vertel!
|
|
|
Airlust
|
Ik ben weer loodgieter geworden Veel leuker dan de heledag zitten op dit stomme kantoor. En ik dacht van, meer geld + meer vrijetijd X geen gezeur van baas = meer kiten En als wind zaterdag ook komt dan ga ik ook.
|
|
|
robert vdmm
Gast
|
dat klinkt goed,...
|
|
|
robert vdmm
Gast
|
hee, hoe werkt die onzin eigenlijk hieroo,.. en waarom zitten jullie allemaal op het net??? ga lekker terug in je nest mensen
|
|
|
piede
|
Nou airlust, die rekensom lijkt me een goed resultaat te geven! Een HEEL goed resultaat welteverstaan. Nu is onze eerst vraag aan jou natuurlijk: Krijg je ook zo'n mooie grote ruime bus die je ook voor het kiten kunt gaan gebruiken?? Ik hoorde gister van mn moeder dat ze zaterdag jarig is.... En aangezien ik zaterdag avond al weer richting zwolle vertrek... Of we moeten vroeg gaan kiten en weer vroeg terug gaan, maarja! We will see! Kga maar weer met squalle bezig, tot snel weerziens vakantie!
|
|
|
Airlust
|
Ja ik krijg wel zoon mooie bus maar die zit dan weer vol met rommel en gereedschap, dus dat moet er dan maar uit. Ik denkst dak don wel vroug got kietn zotterdag, dus ik hoorst von die nog wel. Haha
|
|
|
Airlust
|
Ok je heb me door ik ben helemaal geen Groninger....
|
|
|
piede
|
Das ja nou hadstikke mooi, je bent heulndaal deur de mand valn jong! Das inderdoad duudlijk dastoe gien gruninger bist.... Magst dan wel in grunn woon', moare, dat zegt dus heulndaal niks bliekt wel weer. Enne veur zoaterdaag, ik zie nog eem wat de tempratuur dut. Duudlijk?
MOI!
|
|
|
Airlust
|
Duudelijk me jong. Moi
|
|
|
piede
|
over en sluiten...
|
|
|
Pieter!
|
Sluiten..? Er moet toch nog wel leven blijven in dit topic? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
Ja door gaan tot zeker pagina 12
|
|
|
piede
|
dat was gewoon ff ter verduidelijking in de kleine conversatie die er tussen mij en bruin in kwestie ontstond
|
|
|
Airlust
|
He Piede ik ga zaterdag ochtend Kiten, Dus als je mee wil... er staat 16 knopen en niet te koud. Dan kan je eindelijk een keer die Rhino testen
|
|
|
piede
|
Ja, het speeld aldoor door mn hoofd! Ik wil wel, maar moet vrijdag dan ff handschoenen kopen, en tape ook. Of gebruik jij dat ook? En heb je ook zo'n neoprenen muts op je hoofd?
Of is dat niet noodzakelijk...
Verder moeten we dan maar goed vroeg weg, dan kunnen we om half3/3uur weer richting groningen.... Lijkt je dat ook een goed idee? Als je andere plannen hebt, moet je het maar zeggen hoor!
|
|
|
Airlust
|
Nou ik moet al om 12 uu in gron zijn Maar je kan toch niet zo lang kiten in die kou. En na 12 uur neemt de wind ook af. Ik heb geen muts en ook geen tape maar wel handschoenen. Mazzel
|
|
|
CeesV
|
hey pieter! ... kite jij nog rond deze tijd van het jaar?
|
|
|
Merc
Gast
|
Ja bijna een 12de pagina!
|
|
|
|