piede
|
haha ok dan, dat is nog es goed nieuws. Ja toffe luitjes daar! Heb die kitebag dubbelgevouwen op mn rug naar huis gereden.... Haha, op de snelweg was het wel een beetje frisjes, maar verder was het weer es ouderwets genieten!
En er is een trapeze voor me onderweg vanuit belgie! Hehehe.
Mn winter kan al niet meer stuk wat kiten betreft! Wat een upgrade! Greetz, piede
|
|
|
Jurrien
|
hahahaha was wel een mooi boardbagje jah!!! bedankt voor het mailen naar die kerel over de liquid force spectrum II kreeg vanmiddag een mailtje van hem (grinnik_kitesmiley) (steven)
|
|
|
Airlust
|
Ja zeg willen jullie je wel ff aan t topic houden. ik ga vrijdag kiten wie gaat er ook??
Grrrrr Airlust
|
|
|
CeesV
|
vrijdag? waar wil je gaan kiten dan? deze voorspellingen zijn er vrijdag voor workum:
2 5 3 2 4 6 6 4
dus overdag staat daar 2 tot 6 knopen! nie echt veel dus!
|
|
|
piede
|
Nee airlust! En dat is maar goed ook! Want deze jongen zit het weekend in zwolle....
Dus het gaat sowieso niet waaien. Punt uit. Nee, ik wil er verder niks meer over horen!
|
|
|
Steven
|
sorry.. gips
|
|
|
Airlust
|
ja dat zal wel, maar dat gaat veranderen! Whehehehe He steven?? wat zie je er anders uit?
|
|
|
Airlust
|
Nee, ok ik heb t gezien. maar het kan nog veranderen??
Toch?
|
|
|
Jurrien
|
nee ik heb men 14 nog niet (tong_kitesmiley)
|
|
|
Airlust@PC
Gast
|
Laat maar ik ga al niet meer. er is ook geen wind dan %$#@! *&%#$
|
|
|
piede
|
Hee airlust, wat moest je nou weer in de pc hoofdstraat? Je dikke audi showen cker....
Ik ga komend windloze weekend ff goed aan school besteden, dat is mijn voornemen. Goed hea?! En dat terwijl het niet eens toetsweek is!
Verder kijk ik uit naar mn nije trapeez. Als het goed is issie onderweg! Yeah, dakine rulezzz!
Daag allemaal, prettige dag verder!
|
|
|
CeesV
|
GASTEN!!! Begin volgende week gaat het stormen! Zijn er mensen die zulke relaxte werktijden hebben dat ze doordeweeks naar workum kunnen?
|
|
|
Steven
|
hahaha.. nee sorry ik niet.. druk met school.. plus dat klote gips.. in ben nar de krokus weer van de party.. het is eigenlijk al zeker dat ik die week in oostenrijk zit. maarrr morgen men nieuwe barretje binnen ook iets om naar uit te kijken daaaag!
|
|
|
piede
|
ja, je moet het van de kleine dingen hebben!
|
|
|
Airlust
|
O ja (sealedlips_kitesmiley) laat maar. Haha mijn audi heb weer mooi veel centjes verdiend voor zijn baas Whoehahaha (grinnik_kitesmiley) En dan denk ik toch weer van....meer centjes = meer kitefun! whehehehehe Tot op t water kiters!!
|
|
|
Airlust
|
Zijn er niog groningers die zaterdag los gaan? Nog richting ijselmeer oid? Laat het me weten, dan kan ik me bij jullie voegen! Of misschien naar lauwersoog hoek van de band? Het is daar om kwart over tien sochtends hoog water..
Let me know!
Gr Piet Hein
Sorry ik kan dan niet
|
|
|
Jurrien
|
hahaha...
still waiting for de pics......
|
|
|
steven @ stage
Gast
|
welke foto's?
|
|
|
Jurrien
|
van de spectrums II
|
|
|
piede
|
Hee, bruin, maak me nou niet gek met die goeie ouwe tijd....
Maar waarschijnlijk wordt de nieuwe tijd nog een stuk beter! En was de verzekering zo goedgunstig met het uitkeren van de centen??
Wil het water weer op!!!!!!!! Moet mezelf een beetje bevredigen met kleine kitefilmpjes...
|
|
|
|
Airlust
|
het is een heeeeele beste verzekering whoeahahha o daar ga ik weer (grinnik_kitesmiley) Maar kuper heb die kite nou gekocht of niet Ik zou t maar doen, ja krijgt er zo te zien een pomp bij!! (geschokt_kitesmiley) nee nu weer ff normaal.Lalalla Heb je dan nu een 14m2?
|
|
|
Steven
|
hahahahah! bruin wordt gek.. me ook btw:D maar ik heb die bar ook binnen, is een mooi barretje. zit de zelfde leash op als die van 2006. kan ik mooi bezig met die surfface:D egt zin man!
nou... ik groet u.. ik spijbel dus dat wil ik goed maken met wel voor school bezig te zijn:D
|
|
|
|