Airlust
|
K*t was ik nu maar gaan kiten (shame_kitesmiley) Ik ga zaterdag wel of van de week nog
|
|
|
piede
|
het was wel koud hoor vandaag! Maar hoezo, was je maar wel gegaan... Zo hard waaide het hier niet.
Het kan ergens anders altijd harder waaien natuurlijk.
Verder nog iemand wezen kiten vandaag?
|
|
|
Jets
|
pff mij nog niet gezien hoor, ik wacht nog ff op de meer zomerse temperaturen..... tsja, beginner, dus een mooi weerkiter! volgende week gelukkig wel weer ff op een boardje staan, maar dan een snowboardje! wha, lekker weekje snowboarden in oostenrijk!! he, ik heb echt weer zin om te gaan kiten, maar wel met een menselijke temperatuur! :S
|
|
|
|
CeesV
|
hey gasten. zijn er vrijdag nog mensen die richting workum gaan vanuit omg. groningen? voorspellingen zijn wel lekker: 19 21 20 26
|
|
|
piede
|
Nee, sorry, deze week en volgende week kan ik niet.... Na de vakantie dus pas weer!
Nou, misschien de zaterdag in de vakantie nog wel!
Dusssss, ik heb nu weer zoveel kitefilmpjes gezien, het wordt tijd voor mn eigen tricks!!!!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WANNA KITE!!!!!
|
|
|
Jurrien
|
jojo wie gaat er nog in de vakantie kiten??? ik wil wel bruin heb jij nog tijd (grinnik_kitesmiley)??
|
|
|
Airlust
|
Piede, jij heb ook niet veel over voor de kite (tong_kitesmiley) Ik kijk nog wel waneer ik volgende week kan.
|
|
|
piede
|
Heb er heus wel een beetje voor over hoor... Bruin, zorg jij nou maar dat je volgende week zaterdag beschikbaar bent en er wind is, dan gaan we ff lekker knallen op Workum!! Lekker bakkie thee voor en na.... Zinin! Doei, en jullie ook allemaal werkse!
|
|
|
Jurrien
|
suc6 daaro je bent niet de enigste kiter daar zag ik al laterss, jurrien
|
|
|
piede @ grunn
Gast
|
yoo, dudes, gaat er morgen nog gekite worden??
|
|
|
piede @grunn
Gast
|
oohw, sorry, het gaat weeres totaal niet waaien zie ik al wel weer...
|
|
|
Airlust
|
Ja ik ben vandaag gegaan maar was niet zo veel aan
|
|
|
CeesV
|
maandag weer een kans: 23 23 23 23 22 staat er gepland voor workum. trouwens piede. Ben net in oldehove geweest, en heb wat meegenomen en laten liggen
|
|
|
piede @ grunn
Gast
|
Ok Cees! Mooi dat het gelukt is! Ik kom morgen vrij en dan maandag lekker naar Ameland! Zit er alleen sterk aan te twijfelen of ik me kite spullen wel meeneem...
Uitgerekend volgende week wordt het weer vet koud! En het ging zo goed!
Naja, we zien maandagochtend nog wel ff weer wat de voorspellingen gaan doen. Voor nu, weltrusten allemaal....
|
|
|
Jurrien
|
ik zou het meenemen:P:P
ga je maandag nog kiten bruin? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Airlust
|
Nee maandag kan ik niet dan moet ik werke
|
|
|
piede
|
zatedrag bruin! Ik verheug me er de hele vakantie op!
(Helemaal omdat de kitepullen niet meegaan na ameland....)
Prettige vakantie iedereen, en werkse voor de mensen die moeten werken, misschien tot zaterdag!
Kusje
|
|
|
CeesV
|
yo gasten. als de voorspellingen een beetje zo blijven ga ik vrijdag denk ik naar het ijsselmeer. k kan één iemand meenemen... belangstelling?
|
|
|
Jurrien
|
ik heb wel belangstelling alleen ik moet wel 18 uur trug wezen
|
|
|
CeesV
|
nou, dat is het probleem niet. Gister waren de voorspellingen nog wel een beetje oke, maar nu hoop dat het nog wat beter word.
|
|
|
Jurrien
|
jah ik keek er ook net na, zakt behoorlijk af
|
|
|
CeesV
|
De voorspellingen zijn alweer wat beter! Als ze donderdag nog zo zijn stuur ik je wel een mailtje of voeg ik je ff toe op msn oke?!
|
|
|
Jurrien
|
jah is goed..... met oostenwind moeten we wel naar mirns omdat het anders pal aflandig is
|
|
|