Luko
|
we moeten zondagmorgen naar mirns daar komt misschien net 14 weer
|
|
|
Gj
|
Vandaag nog iemand naar Zuidlaardermeer staan 17/18 knopen voorspelt op www.windguru.cz
|
|
|
peter.
|
ik heb een leuke set gezien op internet het gaat om de rinho 06 weet iemand of het goeie kites zijn of toch maar voor de vegas gaan er 350euro meer betalen
|
|
|
big_ben_lair
|
Vandaag nog iemand naar Zuidlaardermeer staan 17/18 knopen voorspelt op www.windguru.czga je nog heen? beertha heeft op het moment (17:00) windkracht 10 met vlagen van 14. wie gaat er morgen nog kiten en waar?
|
|
|
piede
|
ga je nog heen? beertha heeft op het moment (17:00) windkracht 10 met vlagen van 14. wie gaat er morgen nog kiten en waar? Zoowh dat gaat er wel heel erg hard aan toe!! En wat betreft die rhino's; ik heb van een paar mensen gehoord dat de rhino's 5 lekkerder varen als de 6. Maar als je van plan bent om veel geld uit te geven voor kites, zou ik toch zeker eerst ff gaan testen....
|
|
|
big_ben_lair
|
Zoowh dat gaat er wel heel erg hard aan toe!!
zeker, ik kon nog maar net tegen de wind in zeiken! gaat er (morgenvroeg) nog iemand naar Mirns? of wil er iemand nog heen? Ben
|
|
|
Steven
|
ga je nog heen? beertha heeft op het moment (17:00) windkracht 10 met vlagen van 14. wie gaat er morgen nog kiten en waar? Zoowh dat gaat er wel heel erg hard aan toe!! Ik dacht: ''zal ik hier op reageren?'' maar nee, niet gedaan omdat ik zeker wist dat er wel een andere laffe tekkel zou zijn die dit zou doen. PH bijv. Maare, how about tomorrow?
|
|
|
piede
|
Volgens mij is het vandaag net niks, en al helemaal niet om dat hele pokke eind weer naar Mirns te rijden...
Een tekkel, ok. Maar laf?? Dat pik ik niet!!
Voor mij wordt het pas maandag weer, en de voorspellingen voor maandag zien er goed uit!
Greetings!
|
|
|
Luko
|
he piede morgen word het echt 14 weer op mirns!!
|
|
|
Gertjan
|
he steven
ik dacht ook al van zal ik er op reageren of even wachten. en ja duurde maar even en windkracht 10 tot 14 was al door meerdere opgemerkt. zondag naar Mirns als het weer een beetje redelijk is. wind is er genoeg maar die onweer?
he ph je moet niet zo pesten want maandag gaat er weer gewerkt worden. dus geen kiten overdag
|
|
|
peter.
|
gaat er ook iemand mee doen aan de downwinder op 2 sep?
|
|
|
|
Jurrien
|
joo vandaag ben ik brak het waait wel maar het gaat niet... mooi feestje hea ri(c)k haha en piede volgensmij heb ik nog 2 armbandjes van jou in de auto liggen klopt dat?
|
|
|
peter.
|
wie gaat er morgen vroeg kiten op hoek van de band ik ga om half 8 die kant uit wie nog meer?????????????
|
|
|
big_ben_lair
|
ik zie nu pas dat in windkracht ipv knopen heb geschreven !DOH!
morgenvroeg naar Hoek van de Band, en als het daar niet lukt naar Mirns.
|
|
|
Gertjan
|
he wavemaster we wonen niet allemaal 5 minuten van hvdb.
en weet je al of het een rhino 5 of 6 wordt
|
|
|
kuper@ulrum
Gast
|
jooo... ik wil morgen nog wel even naar mirns/workum wie gaat er allemaal??
|
|
|
peter.
|
rhino 06 word het ga ze morgen bestellen op windsurf.de
|
|
|
|
Luko
|
Ik ga ook naar mirns, hopen dat die neushoorn mijn 100kg nou wel trekt.
|
|
|
Gertjan
|
he wavemaster
kijk voor de grap even op ebay.de rhino 6 gaan al weg voor 400 euro en advies is er een naish bar bij te bestellen en geen North.
|
|
|
Gertjan
|
heb even gekeken op ebay.de bij north rhino en er gaan vandaag nog 3 uit 12 en 14m
|
|
|
peter.
|
hey gertjan wat is er mis met de north bar??? het is toch juist een goeie bar om uit gehaakt te varen?
|
|
|
Steven
|
De kwaliteit is gewoon ''bar'' slecht! na een jaar een Naish intensief gebruikt te hebben is die nog steeds als nieuw. Van een North bar is het niet eens zeker of hij het jaar wel haalt. en als hij dat haalt weet je niet eens meer of die nu 1 jaar of 5 jaar oud is, zo verkleurt vesleten en kapot.
|
|
|