piede
|
haha wie rijd er nou in een ouwe lullen bak
(maar wel een rete-gave)
|
|
|
big_ben_lair
|
is de wind in lauwersoog morgen vroeg sideshore?
|
|
|
peter.
|
hey jurrien waneer gaan jullie weer slootboarden ik wil wel eens mee geen wind en moet toch in conditie blijven
|
|
|
Gertjan
|
welke wind Ben. om 11 uur zijn er 12 knopen. met een 14m red je het dan niet. of je koopt die 20m v4 van luko dan lukt het mischien.
|
|
|
|
Jurrien
|
ik zit net dit topic te lezen: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=19019.0staat ergens in het midden: PS nog zo'n ding, lopen er van die mongolen rond die het stoer vinden over iemand (andere kiter of windsurfer) heen te springen.... Hoe groot is de kans dat het ooit een keertje fout gaat.... Hoeft er maar één van de 1000 te zijn die mis gaat.... was jij dat niet peter?
|
|
|
peter.
|
ik zou ik noooit doen ze moeten niet zo spasties doen alles word op geblazen elke keer als er een ongeluk gebeurd doen ze moelijk vind het heel erg wat er gebeurd is hoor
|
|
|
peter.
|
Ik ben peter en soms voel ik me een echte skater
|
|
|
peter.
|
dit is een grapje hoor maar pas op voor de dijk !!!!
|
|
|
piede
|
eeehhhh, zaterdag mirns?
|
|
|
Jurrien
|
weet je nu al dan dat het dan waait?
|
|
|
Luko
|
optimistje
|
|
|
Gertjan
|
daar dacht ik vandaag ook al aan toen ik naar windfinder keek
maar piede jij was toch een echte workum ganger
|
|
|
Pied
Gast
|
Ik ben een einzel ganger, verder heb ik aan het ijselmeer geen bepaalde voorkeur hoor... Er wordt wel gezegd dat het bij Mirns lastig is om je kite op te laten, maar ik ben er nog nooit geweest, dus ja, dan heb ik daar ook geen ervaring mee.
|
|
|
Gertjan
|
he piede
ben daar nog noooooit geweest?!?!? heb die 5 lijns bar met 18" bar ook gewonnen op ebay met 24m lijnen. en dat bloemenplankje komt deze week ook binnen.
heb ik het setje kompleet, wijven kite met board (waroo spleene) ha ha
we zijn gisteren nog aan het vliegerplanken (kiteboarden) geweest bij hvdb met 14 en 20 meter.
|
|
|
peter.
|
stond er wind dan??? bij mij thuis niks.
|
|
|
Steven
|
ik zit net dit topic te lezen: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=19019.0staat ergens in het midden: PS nog zo'n ding, lopen er van die mongolen rond die het stoer vinden over iemand (andere kiter of windsurfer) heen te springen.... Hoe groot is de kans dat het ooit een keertje fout gaat.... Hoeft er maar één van de 1000 te zijn die mis gaat.... was jij dat niet peter? Hehe (sealedlips_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Steven
|
eeehhhh, zaterdag mirns?
Ja leuk, gaan we met ze'n allen BBQen, kiten met 5 kn heb ik geen zin in Joo Ben, jij woont dus in de Tuinbouwstraat?! Ik sprak gister nog met je pa... haha wel geinig.
|
|
|
piede
|
Zo is er wind, en het volgende moment is het weer weg....
|
|
|
peter.
|
ik zit net dit topic te lezen: https://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=19019.0staat ergens in het midden: PS nog zo'n ding, lopen er van die mongolen rond die het stoer vinden over iemand (andere kiter of windsurfer) heen te springen.... Hoe groot is de kans dat het ooit een keertje fout gaat.... Hoeft er maar één van de 1000 te zijn die mis gaat.... was jij dat niet peter? Hehe (sealedlips_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) ze zeuren maar lekker ik zal het nooooooit weer doen
|
|
|
Jurrien
|
ik geloof je niet haha toch best mogelijk voor 'gevorderde kiters zolang beginners het maar niet doen
|
|
|
peter.
|
nee idd dus dit is weer een vrijbrief of mag ik me nog neit zien als "gevorderde kiter" (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
big_ben_lair
|
Ja leuk, gaan we met ze'n allen BBQen, kiten met 5 kn heb ik geen zin in Joo Ben, jij woont dus in de Tuinbouwstraat?! Ik sprak gister nog met je pa... haha wel geinig. yep daar heb ik gewoond tot mijn 18e, en jij zit dus te rotzooien met mijn buur meisjes?
|
|
|
Jurrien
|
nee idd dus dit is weer een vrijbrief of mag ik me nog neit zien als "gevorderde kiter" (grinnik_kitesmiley) jahwel alleen kdenk niet dat alle mensen het ermee eens zijn dat 'we' dat doen
|
|
|